Правила розміщення товарів у магазині Answear.ua
ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ ANSWEAR.UA
I ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
1. Інтернет-магазин www.answear.ua та мобільний застосунок для користування цим магазином (далі разом іменуються «Магазин») створений акціонерним товариством Answear.com із місцезнаходженням у місті Краків, адреса: 31-564 м. Краків, Польща, Алея Покою, 18, зареєстрованим в Реєстрі підприємців Державного судового реєстру Польщі (KRS), який веде Районний суд у м. Краків, XI Господарський відділ KRS за номером KRS 0000816066, REGON 122515020, NIP 6793080390. У подальших положеннях Регламенту, для спрощення комунікації, ми використовуємо позначення: «Answear», «ми» або інші займенники першої особи множини.
2. У рамках Магазину представлені виключно Товари, продавцем яких є Answear.
3. Вміст сторінок у межах Магазину адаптований під мовну версію, якою користується користувач Магазину.
II СПОНСОРОВАНІ МАТЕРІАЛИ
1. У межах Магазину ми пропонуємо вам Товари різних брендів і виробників. У зв’язку з цим ми співпрацюємо з їх постачальниками або іншими бізнес-партнерами. У рамках цієї співпраці ми можемо виділяти певні Товари (далі: «Спонсоровані матеріали»).
2. Спонсоровані матеріали завжди чітко позначені позначкою «Спонсоровано», що дозволяє легко відрізнити їх від інших Товарів, розміщених у Магазині за загальними правилами. Натиснувши на позначку «Спонсоровано», ви побачите інформацію про те, хто є спонсором цього контенту, які правила виділення цього контенту, а також зможете ознайомитися з цим документом за наданим посиланням.
3. Спонсорованим матеріалам, що публікуються в рамках платної реклами, ми надаємо більшу видимість. Вони розміщуються у більш помітних, вигідних місцях – ви зможете їх побачити, наприклад, на головній сторінці, в результатах пошуку, у лістингах, у розсилках (якщо ви дали згоду на їх отримання), у категорії продуктів або в межах параметру Товару, який ви обрали, наприклад, це може бути: розмір, бренд, колір, ціна, тип пропозиції. Ми показуємо їх, тому що отримали за це вигоду від нашого контрагента (наприклад, винагороду за просування певного Товару шляхом його виділення).
4. Ми можемо показувати вам Спонсоровані матеріали в рамках Магазину, в розсилках (якщо ви дали згоду на їх отримання), у соціальних мережах, якщо ви відвідуєте наші профілі, наприклад, на Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.
III ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ТОВАРІВ
1. Щоб забезпечити нашим клієнтам найкращий досвід покупки, ми використовуємо в нашому Магазині інструменти, що підтримують процес позиціонування/розміщення Товарів, тобто надання їм певної видимості або ваги, що присвоюється результатам пошуку. Ці інструменти базуються на штучному інтелекті, який аналізує поведінку користувачів і допомагає презентувати найбільш релевантні Товари – як у результатах пошуку, списках Товарів, а також у розділі рекомендацій.
2. Окрім того, ми можемо вручну змінювати порядок розміщення Товарів: рекомендувати нові Товари, знижувати позицію у результатах пошуку для товарів, наприклад, які не відповідають сезону, а також виділяти Товари, пов’язані з актуальними кампаніями та стратегіями продажів, наприклад, промоакціями, сезонними пропозиціями чи популярністю виробів. Окрім того, на правила відображення Товарів можуть впливати вибрані користувачем налаштування файлів cookie – правила їх дії описані в Політиці конфіденційності та файлах cookie.
3. У межах списків Товарів ми використовуємо стандартне сортування за критерієм популярності Товарів. Основними параметрами, які ми при цьому враховуємо, є:
а) дата додавання Товару – ми можемо більше висвітлювати нові Товари, додані до асортименту Магазину;
б) актуальні маркетингові та бізнесові цілі – наприклад, пов’язані з порою року (наприклад, взимку ми будемо більше показувати куртки, ніж купальники),
в) актуальні промоакції – ми можемо більше показувати Товари, на які поширюється знижка або рекламна кампанія, або просувати бренди, виробниками яких є ми,
г) показники популярності – зокрема, рівень продажів певного Товару, кількість додавань до кошика, кількість переглядів картки Товару, а також популярність Товарів у контексті поточних трендів (наприклад, вироби з льону чи бордовий колір як тренд осені).
4. Ви можете у будь-який момент змінити спосіб сортування Товарів, вибравши один із таких критеріїв:
а) «Від найновішого» → угорі списку відображаються Товари, додані до Магазину найпізніше,
б) «Від найдешевшого» → угорі списку відображаються Товари з найнижчою ціною,
в) «Від найдорожчого» → угорі списку відображаються Товари з найвищою ціною.
5. Окрім того, Клієнт має можливість фільтрувати результати пошуку, залежно від вибраного параметра Товару (наприклад, тип товару, розмір, бренд, колір, ціна, тип пропозиції, виріз, трикотаж, фасон, матеріал, тип активності, візерунок).
6. У межах Магазину ми розмістили блоки з рекомендованими Товарами, створені на основі аналізу даних:
а) Нещодавно переглянуті товари → доступно лише для користувачів, які ввійшли до свого Акаунту; список охоплює Товари, які ви нещодавно переглядали (тобто натискали на картку конкретного Товару),
б) Часто купуються разом – перевір! → відображається лише для користувачів, які ввійшли до свого Акаунту – на основі аналізу вашої активності в межах Акаунту ми покажемо Товари, які інші користувачі часто купують разом з Товаром, на картку якого ви натиснули,
в) Схожі товари → коли ви переглянете картку Товару, ми покажемо вам Товари, схожі за фасоном, кроєм, кольором, статтю тощо,
г) Відкрий товари цього бренду → коли ви відкриєте картку Товару певного виробника, ми покажемо вам інші рекомендовані нами Товари від цього бренду, подібні за фасоном, кроєм, кольором, статтю тощо.
7. У рамках Магазину також доступні списки Товарів. Наприклад:
а) Новинки → містить Товари, додані до Магазину протягом останніх 30 днів,
б) Кошик → у верхній частині списку відображаються Товари, які були додані до кошика найпізніше,
в) Мій вибір → у верхній частині списку відображаються Товари, які були додані до нього найпізніше,
г) Товари з аутфіту → коли ви переглядаєте картку Товару, ми можемо показати вам інші Товари, які зображені на фотографії та входять у склад даного образу.
IV ПОШУКОВА СИСТЕМА
1. За допомогою пошукової системи ви можете знайти Товари, враховуючи такі критерії: назва Товару, номер EAN, код виробника, категорія (категорія + колір, наприклад, зелені кеди), бренд, колір, опис Товару.
2. Під час користування пошуком, щоб налаштувати результати відповідно до ваших інтересів, ми відображаємо їх «від найрелевантніших», керуючись наступними параметрами:
а) словесна відповідність – ми показуємо Товари, у яких назва, категорія чи характеристики найближчі до введеного запиту,
б) популярність і історія поведінки користувачів,
в) дані про кількість переглядів картки Товару, покупки та умови ведення бізнесу (наприклад, поточні маркетингові кампанії, сезонність).
3. Під час користування пошуком ми також будемо показувати вам «рекомендовані товари» та «рекомендовані бренди». Те, які саме Товари чи бренди ви побачите, залежить від маркетингових цілей Answear та поточних промоакцій чи рекламних кампаній.
V ІНШІ ВИПАДКИ
1. Незалежно від наведених вище правил розміщення товарів, якщо ви дасте згоду на використання файлів cookies (в рамках персоналізації), ми зможемо показувати вам Товари, адаптовані безпосередньо до вашої активності в Магазині (наприклад, кліки, покупки тощо) на умовах, визначених у Політиці конфіденційності та cookies.
