ПРАВИЛА МАГАЗИНУ ANSWEAR.ua

ПРАВИЛА МАГАЗИНУ ANSWEAR.ua

 

I  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Інтернет-магазин www.answear.ua та мобільний додаток для користування цим магазином (далі разом іменуються «Магазин»), створений акціонерним товариством «Answear.com» із місцезнаходженням у місті Краків, адреса: 31-564 м. Краків, Польща, Алея Покою, 18, зареєстрованим в Реєстрі підприємців Державного судового реєстру Польщі (KRS), який веде Районний суд у м. Краків, XI Господарський відділ KRS за номером KRS 0000816066, REGON 122515020, NIP 6793080390, яке також є контролером персональних даних покупців Магазину.

Терміни: «ANSWEAR», «ми», «продавець» або відмінки цих термінів  означають АТ «Answear.com . Терміни: «Ви», «покупець», «клієнт» або відмінки цих термінів означають споживача, який набуває Товари через вебсайт Магазину.  

2.  Правила Магазину (далі - «Правила») описують умови  придбання товарів, представлених у Магазині (далі - «Товари»), умови реєстрації облікового запису, користування програмою лояльності Answear Clubта надання інших послуг, описаних у Правилах.

3. Будь ласка, для уникнення непорозумінь уважно ознайомтесь з даними Правилами,  які  доступні у нижній частині веб-сайту Магазину або які за посиланням можна завантажити та зберегти у форматі PDF на вибраному носії інформації.

4. Інформація про Товари,  розміщена на веб-сайті Магазину, є запрошенням до складення пропозицій укласти договір купівлі-продажу Товарів.

5. Товари в Магазині детально описані. На вебсайті розміщено інформацію, зокрема, про властивості Товару, його ціну та матеріал, з якого він виготовлений.

6. Усі товарні знаки та фірмові найменування, фотографії, проекти, дизайн макетів Магазину, описи товарів та інші його елементи захищені авторським правом і не можуть копіюватися або використовуватися будь-яким чином для власних цілей без згоди ANSWEAR.

7. Ви можете здійснювати покупки в Магазині тільки як споживач, тобто фізична особа, яка здійснює покупку для власних потреб, не пов’язаних безпосередньо з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника. Ми не здійснюємо продажу підприємцям.

 

II ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАГАЗИНОМ ТА УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ

1. При оформленні замовлення або створенні облікового запису в Магазині, будь ласка , ознайомтеся з цими Правилами і  прийміть їх  зміст. Якщо Ви не приймете цих Правил, Ви не зможете придбати Товари або скористатися іншими послугами за посередництвом Магазину.

2. Інформація, яку Ви надаєте нам при оформленні замовлення, повинна бути правдивою, актуальною і точною. Зверніть увагу, що ми можемо відмовитися від виконання замовлення, якщо надані дані є настільки неточними, що це унеможливлює виконання замовлення, зокрема, унеможливлює належну доставку посилки. Перш ніж відмовитися від виконання замовлення, ми спробуємо зв’язатися з Вами з метою встановлення даних, необхідних для виконання замовлення.                          

3. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб гарантувати Вам ефективне та безпечне використання веб-сайту Магазину. Для цього ми застосовуємо необхідні технічні та організаційні засоби інформаційної безпеки відповідно до діючих стандартів у цій сфері.

4. Вчинення будь-яких дій, які можуть загрожувати інформаційній безпеці Магазину, безпеці Ваших даних і даних інших клієнтів, або безпеці транзакцій – суворо заборонено.

5. Користуючись Магазином, Ви  зобов’язані дотримуватися наступних правил:

а) не допускається будь-яким чином втручатися у системне середовище Магазину, в тому числі, зокрема, шляхом завантаження у нього шкідливого (зловмисного) програмного забезпечення, або вчинення будь-яких інших дій, спрямованих на неправомірне втручання у роботу Магазину;

б) Ви зобов’язані використовувати Магазин відповідно до його призначення, описаного у Правилах – використання функціональних можливостей Магазину в будь-якому іншому обсязі, ніж передбачено  цими Правилами, заборонено;

в) Ви не можете використовувати Магазин у будь-який спосіб, який може перешкоджати роботі Магазину або створювати незручності для інших користувачів або співробітників Магазину, зокрема надсилати рекламу або іншу інформацію такого характеру на адреси, доступні на сайті Магазину, а також використовувати автоматизовані інструменти, скрипти, ботів або інші технології для автоматизації процесу оформлення замовлень;

г) Ви не маєте права використовувати контент, описи, фотографії або інші графічні елементи Магазину для власних цілей або цілей інших суб’єктів. Зверніть увагу, що будь-які елементи Магазину такого типу є об’єктом авторського права Компанії та не можуть бути використані без її згоди.

д) Ви не можете перешкоджати іншим клієнтам у здійсненні ними покупок, зокрема, роблячи надмірні та нетипові замовлення, які свідчать про те, що ви не маєте наміру зберігати замовлені вами товари (при цьому вищезазначене положення не перешкоджає вам скористатися своїм законним правом на відмову від договору купівлі-продажу відповідно до Розділу VII Правил), або декларувати здійснення покупок в якості споживача, а потім перепродавати Товари в ході здійснення підприємницької діяльності.

6. Для деяких брендів ми ввели обмеження на кількість штук одного товару, яку можна придбати за одне замовлення. Ви отримаєте повідомлення про це, коли додасте до кошика максимальну кількість штук одного товару.

 

III УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ТОВАРІВ (ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)

1. Правила Магазину є публічною офертою ANSWEAR укласти зі споживачем договір купівлі-продажу Товару дистанційним способом, тобто через вебсайт Магазину Answear.ua.  Інформація про Товари, розміщені на веб-сайті Магазину, для покупців є пропозицією укладення договору купівлі-продажу щодо вибраних Товарів.

Укладаючи договір купівлі-продажу, Ви в повному обсязі приймаєте умови та порядок оформлення замовлення, оплати Товару, доставки Товару, повернення Товару, умови рекламації Товару та усі інші умови договору, вказані у цих Правилах.

2. Замовлення у Магазині можна здійснювати цілодобово, однак, замовлення, оформлені у неробочі дні (cубота, неділю та святкові дні), будуть оброблятися на наступний робочий день. 

3. Оформити замовлення можна, увійшовши у свій обліковий запис у Магазині.

4. Ми попросимо Вас надати персональні дані, необхідні ANSWEAR для виконання Ваших замовлень. Для оформлення замовлення вам необхідно буде надати обов'язкову інформацію, визначену у формі замовлення. Будь ласка,  уважно ознайомитеся з правилами обробки персональних даних, які зазначені тут: https://answear.ua/a/pol-tyka-konf-dents-jnost Без необхідних даних, ми не зможемо обробити Ваше замовлення та виставити розрахунковий документ (рахунок-фактуру).

5. Щоб оформити замовлення, Вам потрібно буде зробити наступне:

а) після того, як Ви виберете Товари, додайте їх у «Кошик», вкажіть відповідний розмір, кількість Товарів, їх колір, після чого перейдіть у «Кошик» і слідуйте подальшим інструкціям на сайті Магазину,

б) у Вас є можливість змінити вміст Вашого «Кошика» шляхом видалення Товарів або додавання нових Товарів, а також змінити вказані дані до моменту, поки Ви не натиснете на кнопку «Купую та оплачую»,

в) натискання кнопки "Купую та оплачую" означає, що Ви робите нам пропозицію придбати обрані Вами Товари відповідно до умов, описаних в Правилах магазину, при цьому, якщо Ви обрали спосіб оплати Google Pay/Apple Pay, то для здійснення пропозиції необхідно здійснити оплату.

6. Після складення пропозиції, Ви отримаєте електронний лист з основною інформацією про Ваше замовлення, включаючи: кількість замовлених Товарів, їх ціну та вартість доставки, обраний вид доставки та спосіб оплати, Ваші дані та дані Магазину. В електронному листі також буде вказана інформація про те, як повернути Товар належної або неналежної якості, як скористатися гарантією, тощо.Будь ласка, зверніть Вашу увагу, що це повідомлення є лише підтвердженням того, що Магазин отримав Ваше замовлення.

7. Після отримання Вашого замовлення, ми повідомимо Вас про направлення замовлення на перевірку на складі, а потім – після перевірки замовлення – ми надішлемо Вам наступний електронний лист, в якому підтвердимо виконання Вами замовлення («Підтвердження виконання та відправки замовлення») або відмовимося прийняти Вашу пропозицію придбати Товари з Магазину та вкажемо причини відмови.

8. Електронний лист, вказаний вище у пункті 7 («Підтвердження виконання та відправки замовлення»), означає укладення договору купівлі-продажу обраних Вами Товарів на умовах, викладених у цих Правилах.

9. Зверніть увагу, що до моменту отримання повідомлення, вказаного у пункті 7 («Підтвердження виконання та відправки замовлення»), Ви можете в будь-який момент скасувати своє замовлення – просто зв’яжіться зі Службою підтримки клієнтів. Якщо Ви вирішите скасувати оформлене замовлення, ми в будь-якому випадку надішлемо Вам електронного листа з підтвердженням скасування замовлення.

10. Якщо Ви вибрали онлайн-оплату, Ваше замовлення буде скасовано, якщо:

a)Ваші контактні дані настільки неточні, що неможливо здійснити доставку замовлення або зв’язатися з Вами для уточнення даних,

б) Оплата замовлення не буде здійснена у строки, визначені Магазином тут: https://answear.ua/a/metody-oplaty.

11. На оформлені замовлення ми виставляємо електронний іменний рахунок-фактуру на придбані Товари. Ви отримаєте рахунок-фактуру на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення. Приймаючи ці Правила, Ви подаєте запит на виставлення рахунку-фактури замість чека та погоджуєтеся отримати електронний рахунок-фактуру на адресу електронної пошти, вказану Вами у формі замовлення.

 

IV ДОСТАВКА ТА ОТРИМАННЯ ТОВАРІВ

1. Товари, придбані в Магазині, ми доставимо на території України за адресою, вказаною Вами у замовленні.

2. Замовлення виконуються протягом 4-9 робочих днів, залежно від обраного способу доставки Товарів. Доставка Вашого замовлення може бути затримана у періоди великого напливу покупців у Магазині, наприклад, у святкові періоди або з незалежних від Магазину причин, наприклад, воєнний стан, протести, погодні умови, затримки на кордоні.

3. Ми доставимо Вам Товари наступним чином:

а) кур’єрською службою за вказаною Вами адресою на території України,

б) до обраного пункту видачі замовлень (наприклад, пункт видачі замовлень кур’єрської служби, інших партнерів ANSWEAR) – відповідно до варіантів, наданих ANSWEAR.

Детальну інформацію про види доставки Товарів та її вартість можна знайти тут: https://answear.ua/a/sposoby-dostavky.

4. У зв’язку із воєнними діями в Україні, територія доставки Товарів обмежена. На сьогоднішній день посилки не доставляються у райони ведення активних бойових дій та на тимчасово окуповані території. Після того, як Ви оформите замовлення, вказана Вами адреса доставки перевіряється Магазином. Якщо Ви отримаєте інформацію про передачу Вашого замовлення на виконання, це означає, що посилка може бути доставлена у вказане Вами місце. Якщо доставка у вказане Вами місце не є безпечною, Ваше замовлення буде скасоване. Якщо ми підтвердимо Вам можливість доставки за вказаною Вами адресою, а тим часом ситуація зміниться і доставка стане неможливою, ми з Вами зв’яжемося.

5. Посилка, вартість якої перевищує еквівалент 150 євро, може бути доставлена тільки кур’єром. У зв’язку з тим, що потрібно буде сплатити обов’язкові митні платежі для даної вартості посилок, доставка до пунктів видачі замовлень є неможливою.

6. При отриманні посилки переконайтеся, що вона не пошкоджена. У разі виявлення пошкодження Товару, вимагайте від кур’єра або особи, яка передає Вам Товари у пункті видачі замовлень, скласти акт про пошкодження посилки/Товару.

 

V ЦІНИ ТА СПОСОБИ ОПЛАТИ

1. Ціни на Товари в Магазині вказані у гривнях без урахування ПДВ, митного збору, інших податкових зборів, які можуть нараховуватися на території країни одержувача посилки  відповідно законодавства.

Таким чином, при закупівлі Товару вартістю понад 150 євро, Ви зобов’язані додатково сплатити:

а) мито у розмірі 10% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро; 

б) ПДВ у розмірі 20% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро, до якої потім додається митний збір відповідно до чинного законодавства країни одержувача. 

Податкові і митні збори потрібно сплатити кур’єру при доставці товару.

Більш детальну інформацію про спосіб розрахунку податкових і митних зборів можна знайти тут: https://answear.ua/scho-potribno-znaty-kupuyuchy-tovar-dorozhche-150-ievro.

2. Актуальні способи оплати, що діють у Магазині, представлені у розділі Способи оплати: https://answear.ua/a/metody-oplaty та під час оформлення замовлення при виборі способу оплати. 

3. Якщо Ви обираєте оплату онлайн, кошти мають бути зараховані на банківський рахунок Answear.com протягом терміну, вказаного магазином тут: https://answear.ua/a/metody-oplaty інакше замовлення буде скасовано. Звичайно, Ви можете повторно зробити замовлення, вибравши інший спосіб оплати або здійснивши онлайн-платіж протягом встановленого терміну.

4. Зверніть увагу, що ми можемо змінювати ціни на Товари в Магазині, змінювати асортимент, проводити акції або інші знижки на товари, але такі зміни не будуть порушувати положення вже укладених договорів купівлі-продажу або прав клієнтів, які скористалися певною акцією.

 

VI РЕКЛАМАЦІЯ НА ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

1. У магазині ми продаємо тільки нові та оригінальні Товари. ANSWEAR несе відповідальність за невідповідність Товарів положенням укладеного договору, що діяв на момент доставки Товарів, і яка була виявлена протягом гарантійного строку  з  моменту доставки товарів, відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та іншого чинного законодавства у цій сфері.

2. Якщо Ви вважаєте, що придбаний Вами Товар є неналежної якості та не відповідає положенням договору або якщо упродовж гарантійного строку Ви виявили недоліки Товару, Ви можете, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, пред’явити вимоги передбачені Законом України «Про захист прав споживачів та у цих Правилах.

3. Ви можете подати рекламацію наступним чином:

а) зв’яжіться зі Службою підтримки клієнтів: ok@answear.ua або зв’язавшись по телефону
0 (800) 313 210 та повідомте про недолік Товару;

б) надайте розрахунковий документ (рахунок-фактуру) про набуття Товару у Магазині;

в) Вас можуть попросити надіслати дефектний Товар на одну з адрес, вказаних нами тут: https://answear.ua/l/umowy-povernennya.

в) протягом 14 днів або іншого погодженого строку, Ви отримаєте інформацію про результат розгляду Вашої рекламації.  

3. Якщо рекламація не буде задоволена, ми повернемо Товар разом із висновком про необґрунтованість рекламації.

4. Якщо надіслану претензію задоволено і договір буде розірвано, ми повернемо Вам вартість Товарів неналежної якості не пізніше 30 днів з моменту отримання вимоги про розірвання договору (податкові і митні збори не відшкодовуються).

 

VII ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ – ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ

1. Якщо Ви купуєте Товари як споживач, Ви можете відмовитися від укладеного договору купівлі-продажу без пояснення причин, на умовах, викладених нижче.

2. Ви можете відмовитися від договору купівлі-продажу Товарів належної якості, набутих у Магазині, протягом 30 днів з моменту отримання Товарів.

3. Поверненню не підлягають Товари, вказані у додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172, у тому числі панчішно-шкарпеткові вироби, білизна, парфумерно-косметичні вироби, ювелірні вироби. Повний перелік товарів, які не підлягають поверненню, можна знайти тут: https://answear.ua/l/umowy-povernennya.

4. Повернення Товару можливе, якщо Товар не використовувався, збережено його зовнішній вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом із проданим Товаром.

5. Щоб скористатися правом відмовитися від договору, Вам необхідно:

а) заповнити форму повернення, яка доступна на веб-сайті Магазину, і вкласти цю форму у посилку;

б) Надішліть Товар, який ви отримали за договором і який ви бажаєте повернути, на одну з адрес, вказаних нами тут: https://answear.ua/l/umowy-povernennya.

6. Якщо Ви відмовитеся від договору купівлі-продажу Товарів належної якості:

а) Ви самостійно оплачуєте витрати на повернення нам Товару;

б) Повернення грошових коштів здійснюється так швидко, наскільки це можливо, але не пізніше 30 днів, тим самим способом, яким був здійснений платіж. Якщо Ви обирали післяплату, повернення коштів буде здійснено шляхом банківського переказу на картку, вказану в заяві на повернення;

в) податкові і митні збори, не відшкодовуються;

г) у випадку післяплати: вартість операційного обслуговування післяплати та доставки не відшкодовуються;

д) при оплаті онлайн: вартість доставки відшкодовується у разі повернення всього замовлення; у разі повернення частини замовлення - вартість доставки не відшкодовується;

f) Додаткова плата, що являється операційною вартістю обслуговання замовлення, в разі вибору післяплати, не повертається

g) ми можемо затримати повернення Вам оплати до моменту повернення нам Товарів або поки Ви не надішлете нам підтвердження про відправлення Товарів – залежно від того, що настане раніше.

 

VIII ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ

1. За допомогою Магазину ANSWEAR надає Клієнтам в електронному вигляді наступні послуги:

а) можливість укладення онлайн договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині, відповідно до цих Правил,

б) можливість створення облікового запису клієнта в Магазині та використання його функціональних можливостей.

г) огляд контенту на сайті Магазину.

2. Ви маєте право відмовитися від укладених договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині на умовах, викладених у відповідних положеннях законодавства та в Регламенті.

3. У випадку надання послуги ведення облікового запису в Магазині, Ви маєте право відмовитися від неї протягом 30 днів з моменту створення облікового запису. Незалежно від цього, Ви також маєте право вимагати припинення надання послуги ведення Вашого облікового запису в Магазині в будь-який момент. Ви можете скористатися обома правами, надіславши нам інформацію про своє рішення в електронному листі на наступну адресу: ok@answear.ua або традиційним листом на адресу Sklep Internetowy Answear Aleja Pokoju 18, 31-564 Kraków, Polska .

4. Для того, щоб користуватися Магазином відповідно до його функцій, Вам необхідно:

а) мати доступ до мережі Інтернет,

б) використовувати типовий веб-браузер наступного типу: Chrome, Safari, Opera, FireFox або подібні,

в) мати електронну пошту.

5. Ви можете подати претензію на послуги, що надаються ANSWEAR, надіславши електронний лист до Служби підтримки клієнтів: ok@answear.ua або зв’язавшись зі Службою підтримки клієнтів по телефону 0 (800) 313 210. При поданні претензії опишіть, чого вона стосується, а також вкажіть свої очікування щодо того, як вона повинна бути вирішена. Ми розглянемо Вашу заявку якомога швидше, в будь-якому випадку Ви отримаєте відповідь протягом 30 днів з моменту отримання Вашої заявки. 

 

IX. ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ ANSWEREAR CLUB

1. Реєстрація в магазині дає вам змогу користуватися бонусними балами тобто додатковою знижкою в рамках програми лояльності Answear Club, власником якого є Answear.ua («Клуб»), на умовах, визначених нижче. У рамках участі в Клубі ви отримуєте наступні переваги: 

а) бонус у розмірі 5% від вартості здійснених покупок в Інтернет-магазині («Бонус»), а також 

і

б) постійну знижку, що надає право на придбання Товарів в Інтернет-магазині, надану компанією на умовах, визначених нижче в регламенті («Знижка») 

- Задля зниження ціни на Товари Клієнт може скористатися або Бонусом, або ж Знижкою,   вищезгадані переваги не сумуються. 

 

БОНУС 

2. Бонус не підлягає обміну на готівку і може бути використаний виключно для покупок у Магазині. Бонус нараховується від вартості здійснених покупок та округлюється вгору до повної гривні. Бонус нараховується автоматично після оформлення замовлення. 

3. Бонус може бути використаний на придбання Товарів з «чорними» та «червоними» цінниками у Магазині виключно у формі знижки, що зменшує ціну покупки, за умови, що загальна знижка не може зменшити ціну Товару більше ніж на 50% від його початкової ціни. Максимальна знижка при використанні Бонусу розраховується за наступною формулою: 

R = CA – 50%*CP 

де: 

R – Максимальна знижка, яку можна отримати в обмін на Бонус 

CA – Актуальна ціна Товару 

CP – Початкова ціна Товару 

4. У випадку, якщо на вашому рахунку сума Бонусів перевищує різницю між ціною Товарів, які ви купуєте, та 50% вартості цих Товарів за Початковою Ціною, надлишок залишається на вашому рахунку для подальшого використання. Однак, якщо на вашому рахунку сума Бонусу дорівнює або менша за різницю між ціною Товарів, які ви купуєте, та їх Початковою Ціною, ви можете використати всю накопичену суму Бонусів. 

5. 50% вартості Товару від Початковою Ціни округлюється вгору до повної гривні. 

6. Якщо Бонус використовується при покупці кількох Товарів у Магазині, то в такому випадку він знижує ціну окремих Товарів у «Кошику» за наступною формулою: 

R = (CP/ΣCP)*ΣR, де 

R – Розмір знижки на конкретну позицію чеку; 

CP – Початкова ціна конкретного Товару в чеку; 

ΣCP – Cума початкових цін Товарів усіх позицій чеку; 

ΣR – Cума максимальних знижок, які можна використати для окремих позицій замовлення за правилами, наведеними в п. 3 що вище. 

7. Бонус, нарахований від транзакції, буде активований через 30 днів після дати здійснення покупки. 

8. Бонус може бути використаний протягом 100 днів з моменту його активації. 

9. Уся інформація про актуальний стан ваших Бонусів доступна в вашому акаунті в Магазині. 

10. Якщо ви хочете використати Бонус під час покупок у Магазині, увійдіть у свій обліковий запис і виберіть у кошику опцію «Хочу використати кошти ANSWEARClub», з'явиться максимальна доступна кількість Бонусів, яку ви можете використати саме для цього замовлення. Кнопка «Ок» призведе до відповідного зниження ціни купованих Товарів. 

11. Пам’ятайте, що використання Бонусу повинно здійснюватися відповідно до Правил. В іншому випадку ми будемо уповноважені анулювати частину або всю нараховану суму Бонусу, про що ми вас повідомимо, надіславши електронний лист. 

12. Якщо ви повернете нам Товар, при покупці якого ви використали Бонуси для зниження ціни (незалежно від того, чи це буде відмова від договору купівлі-продажу або визнана рекламація), на ваш рахунок у Магазині буде повернена сума Бонусів, використана при купівлі цих Товарів. Повернуті Бонуси можуть бути використані протягом 100 днів з моменту їх активації. 

13. Якщо ви повернете нам Товар, за покупку якого був нарахований Бонус (наприклад, унаслідок відмови від договору купівлі-продажу), вартість Бонусу, отримана вами з цієї транзакції, буде анульована. 

 

ЗНИЖКА 

14. Знижка надається Компанією на наступних умовах: 

а) Компанія встановлює три рівні Знижок, в рамках яких розмір Знижки буде залежати від вартості покупок, здійснених Клієнтом у Магазині: 

· Answear Club Silver: у рамках цього рівня Клієнт матиме право на Знижку до 10% від Початкових Цін Товарів, 

· Answear Club Gold: у рамках цього рівня Клієнт матиме право на Знижку до 15% від Початкових Цін Товарів, 

· Answear Club Platinum: у рамках цього рівня Клієнт матиме право на Знижку до 20% від Початкових Цін Товарів. 

б) Клієнт матиме право на отримання Знижки в рамках одного з вказаних у п. а). рівнів Знижок після досягнення зазначеного Компанією рівня вартості покупок, здійснених Клієнтом у Магазині, 

в) Розмір наданої Клієнту Знижки залежить від вартості покупок, здійснених Клієнтом з моменту відкриття ним облікового запису в Магазині («Вартість покупок Клієнта»). Вартість здійснених покупок буде зарахована до Вартості покупок Клієнта через 30 днів з моменту отримання товару Клієнтом, якщо Клієнт не відмовився від договору купівлі-продажу цих Товарів, 

г) Компанія визначає наступні Вартості покупок Клієнта: 

· для отримання Знижки за Answear Club Silver вартість покупки Клієнта повинна перевищувати 10 000 грн,

· для отримання Знижки за Answear Club Gold вартість покупки Клієнта повинна перевищувати 50 000 грн,

· для отримання знижки за Answear Club Platinum вартість покупки Клієнта повинна перевищувати 100 000 грн.

15. Знижка буде автоматично нарахована від початкових цін Товарів у кошику Клієнта. Магазин повідомить Клієнта про досягнення Вартості покупок, що дає право на вищу Знижку. 

16. Магазин має право вільно запропонувати вибраним Клієнтам певний рівень Знижок, зазначених вище, незалежно від Вартість покупок Клієнта. 

17. Клієнт має право в будь-який час подати заперечення щодо його кваліфікації до певного рівня Знижки або щодо надання Клієнту Знижки взагалі. 

18. Магазин має право змінювати правила надання Знижок, зокрема, висоту рівнів Вартості покупок Клієнта, а також розмір самих Знижок. Магазин також в будь-який момент може припинити акції, пов’язані з наданням Знижок. Клієнти будуть повідомлені про зміну Правил з 30-денним попередженням. Незалежно від зазначених змін, Клієнт зберігає розмір Знижки в рамках рівня, якого він досяг до дати зміни, якщо Магазин не вирішить ліквідувати програму Знижок. 

19. Переваги участі в Клубі не поєднуються з іншими акціями або наданими знижками в рамках інших акцій, що проводяться Магазином, за винятком тих, в яких дозволюється поєднання цих акції з перевагами, що випливають з участі в Клубі. 

20. Для членів Клубу тимчасово організовуються додаткові акції (наприклад, множення балів, отримання додаткових подарунків до покупок тощо). Деталі тимчасових акцій будуть повідомлені на сайті Магазину або в рекламних матеріалах, надісланих безпосередньо всім або вибраним членам Клубу. Членам Клубу може бути надана додаткова знижка (наприклад, знижка на день народження) на покупки в Магазині, на умовах, вільно визначених Answear.ua. 

21. Answear.ua може призупинити або завершити функціонування Клубу в будь-який час, зокрема завершити програму Клубу в сфері Знижок, що не вплине на вашу можливість скористатися вже накопиченими Бонусами – ви зможете їх використати на умовах, визначених у Правилах, але нові Бонуси не будуть нараховані. 

22. Якщо ви вважаєте, що наші дії в рамках ведення Клубу не відповідають цим Правилам або нормам законодавства, ви можете подати скаргу з цього приводу. Скарга може бути надіслана поштою, кур'єром, подана особисто в офіс власника Магазину або ж надіслана електронною поштою на адресу ok@answear.ua або за допомогою контактної форми, що знаходиться за адресою: https://answear.ua/mii-akkaunt/kontakt

23. Скарга буде розглянута протягом 14 днів з моменту отримання звернення Магазином. 

24. Участь у Клубі не може використовуватися в комерційних цілях (зокрема, якщо Магазин має обґрунтовані підстави підозрювати, що придбані Товари подальше перепродаються), а також у будь-яких інших діях, які можуть завдати шкоди Answear.ua або порушити добре ім'я чи репутацію Магазину. Ви не можете використовувати участь у Клубі для отримання прибутку, що суперечить добрим звичаям, принципам соціального співіснування або будь-яких інших цілей, окрім тих, що визначені в Правилах. Зокрема, ви не можете в зв’язку з участю в Клубі здійснювати такі дії, як: 

а) здійснення покупок у Магазині від імені та на користь третьої особи, використовуючи Бонус, Знижку або будь-яку іншу знижку, надану вам особисто, 

б) перепродаж Товарів, придбаних у Магазині з використанням Бонусу, Знижки або іншої додаткової знижки, наданої вам особисто, або здійснення іншої подібної комерційної діяльності, 

в) передача доступу до вашого облікового запису в Магазині іншим особам для використання Бонусу, Знижки або іншої наданої вам особисто знижки. 

25. Якщо ви порушите правила використання Клубу, зазначені в Правилах, зокрема зазначені в п. 24 що вище, Answear.ua має право виключити вас з Клубу або скасувати нараховані Бонуси, Знижки та інші переваги, надані в рамках Клубу.  

 

 X ЗАПОБІГАННЯ ШАХРАЙСТВУ

1.Answear.ua залишає за собою право відмовити в оформленні замовлення, а також заблокувати деякі інші функції вашого акаунту в разі істотного порушення правил користування Магазином і укладення договору купівлі-продажу товарів, про які йдеться в розділі II.

2. Перед блокуванням певних функцій вашого акаунту ви отримаєте попередження електронною поштою про причини потенційного блокування та матимете можливість висловити свою думку.

3. Про блокування деяких функцій акаунту Answear.ua повідомить вас повідомленням, яке з'явиться під час оформлення замовлення та після входу до вашого акаунту - разом із зазначенням причини блокування.

4 Блокування певних функцій акаунту полягає в тому, що Користувач не може:

а) оформляти замовлення;

б) користуватися Бонусами та Знижками, наданими в рамках Програми лояльності або інших акцій;

в) самостійно редагувати адресу електронної пошти та номер телефону, вказані в акаунті.

Під час дії блокування Користувач може користуватися іншими функціями свого акаунту, наприклад, переглядати історію своїх замовлень.

5. Якщо деякі функції вашого акаунту були заблоковані, Ви маєте право оскаржити це рішення протягом 14 днів з моменту отримання цієї інформації. Будь ласка, надішліть свою скаргу на адресу ok@answear.ua. Answear.ua розгляне її протягом 14 днів з моменту отримання і повідомить Вас про своє рішення.

6. Після розблокування вашого акаунту Ви зможете скористатися бонусами та знижками, що надаються в рамках Програми лояльності або інших акцій. На час блокування термін дії Бонусів, зазначених у розділі IX.8, або термін дії інших знижок призупиняється.

7. Блокування певних функцій акаунту не впливає на виконання замовлень, щодо яких Answer.ua вже підтвердив виконання та відправлення відповідно до розділу III.7. Блокування також не впливає на вашу можливість скористатися своїм правом на відмову від замовлень, виконаних і відправлених до блокування.

 

XI ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Перед укладенням договору купівлі-продажу товарів у Магазині необхідно ознайомитися з цими Правилами та прийняти їх зміст. При кожному замовленні ми даємо Вам можливість ознайомитися з Правилами.

2. Ми можемо змінювати умови цих Правил, а також ціни на Товари в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Магазину. Усі зміни набувають чинності з моменту їх публікації. Якщо у Вас  є обліковий запис у Магазині, про зміну Правил ми повідомимо вас електронною поштою. У випадку, якщо Ви не приймаєте заплановані зміни, Ви можете в будь-який момент вимагати видалення свого облікового запису в Магазині.

3. Для продажу Товарів у Магазині ми застосовуємо українське законодавство. Договір укладається українською мовою.

4. До питань, які не врегульовані у цих Правилах, ми застосовуємо відповідні положення українського законодавства.

5. У випадку визнання недійсною або нездійсненною будь-якої частини цих Правил, інші частини будуть залишатися чинними.

6. Інформація, яку Ви надаєте Магазину, є конфіденційною. Магазин використовує Вашу інформацію виключно в цілях обробки замовлення (комплектування замовлення, відправлення повідомлення про замовлення, доставки Товару, здійснення взаєморозрахунків), тощо.

7. Зміни до Регламенту застосовуються до договорів купівлі-продажу Товарів у Магазині, укладених після того, як зміни наберуть чинності.  

 

Діє від 09.01.2025

Завантажити Положення