Поширені запитання
Або виберіть тему та перевірте відповіді нижче
ANSWEAR CLUB
ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
ПРОМОКОДИ
ОПЛАТА
ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ
ТОВАР
ВІДПРАВКА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
ЗАМОВЛЕННЯ
ПОВЕРНЕННЯ ТА РЕКЛАМАЦІЇ
ANSWEAR CLUB
Ви будете автоматично приєднані до ANSWEAR Club, реєструючись на сайті під час Вашого першого замовлення або ж, прокрутивши сайт донизу, натисніть на чорну смужку з іконкою ANSWEAR Club і зареєструйтеся.
На даний момент знижка нараховується постійно. Втратити знижку можна тільки, якщо не дотримуватися правил магазину.
Так, ми допускаємо можливість зміни вартості, з якої починається окремий поріг, але це не призведе до втрати привілеїв, які ви отримали раніше.
Дані оновлюватимуться раз на день. Вартість Твоїх замовлень буде зарахована до суми Твоїх покупок після закінчення 30-денного періоду, який надається на повернення даного замовлення.
Позначка «Бонус» означає, що ми надали Тобі додаткову постійну знижку, незважаючи на те, що Ти не перевищив встановлений поріг :)
Під час оформлення замовлення Ти не можеш одночасно скористатися знижкою, нарахованою за фактом належності до Answear Club Silver, Gold lub Platinum, та коштами Answear Club. Ці дві знижки не сумуються.
ANSWEAR.ua всім Членам клубу ANSWEAR CLUB дарує додаткові кошти, які можуть бути Вами витрачені на оплату Вашого замовлення в майбутньому. Термін дії коштів, подарованих Вам до Дня народження, становить 30 днів.
Реєстрація зобов'язує Вас вказати дату народження, також з метою приєднання Вас до клубу «ANSWEAR Club». Пам'ятайте, ANSWEAR не передає третім особам дані, вказані Вами при реєстрації. Ваші дані необхідні нам виключно для функціонування ANSWEAR Club.
Щоб скористатися коштами ANSWEAR CLUB, під час придбання товару в «Кошику» відзначте поле «Я ХОЧУ ВИКОРИСТАТИ КОШТИ ANSWEAR CLUB», в результаті чого (у разі наявності коштів на рахунку Члена Клубу) вартість товарів в Кошику буде знижена. Щоб скористатися опцією Answear Club в Розділі «Кошик», користувач повинен попередньо увійти в свій акаунт(обліковий запис). Якщо Ви вибрали товар, який вже уцінений, його ціна може знизитися до 50% від первісної вартості.
Ви не можете використати кошти ANSWEAR Club, якщо:
* Ваші кошти ще неактивні. Засоби активуються автоматично через 30 днів після Вашої покупки, за яку вони були нараховані.
* Ви використали промокод.
* Якщо ціна уціненого товару, який Ви обрали, вже знижена на 50% і більше. Наприклад, якщо початкова ціна товару складала 3000 грн, але потім товар був уцінений до 1500 грн, вартість даного товару не знизиться за допомогою ANSWEAR Club.
Зазвичай, нам достатньо одного дня, щоб повернути ваші кошти ANSWEAR Club після того, як наш склад підтвердить повернення Вашого замовлення.
ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете за номером телефону: 0 (800) 313 210 або в наших соціальних мережах: Messenger Facebook, Direct Instagram або написавши нам на ел. пошту (e-mail): ok@answear.ua
Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 17:00 год.
Центр Обслуговування не оформляє замовлення від імені Клієнтів. Єдиний спосіб оформлення замовлення – придбання товару, що вам подобається, самостійно на вебсайті: www.answear.ua
ПРОМОКОДИ
Така можливість відсутня. Будь ласка, оберіть один із способів при оформленні замовлення.
Така можливість відсутня.
Будь ласка, спершу перевірте всі папки, включаючи «Реклама» і/або «СПАМ» в ел. поштовій скриньці. Якщо немає від нас листа з промокодом, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за телефоном: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Будь ласка, спершу перевірте чи коректно Ви вписали промокод. Також, пам'ятайте, що деякі промокоди мають певний термін дії або ж поширюються на обрані товари. Якщо жодна з перерахованих вище причин не відноситься до Вашого випадку, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
ОПЛАТА
На сайті www.answear.ua оплатити замовлення можна:
а) готівкою при отриманні Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті, за умови, що обраний метод доставки був - Кур'єр Meest ПОШТА. У зворотному випадку (при виборі методу доставки у відділення Нова Пошта) можливість сплатити Замовлення готівкою відсутня. Також, можливість післяплати відсутня для замовлень, вартість яких перевищує 5500 грн.
б) банківською картою, за допомогою електронної оплати, що реалізовується за допомогою платформи PayU в момент оформлення Замовлення. У разі вибору клієнтом даної форми оплати, її відсутність на рахунку АТ ANSWEAR.COM або суб'єкта, що бере участь в транзакції (сервіс PayU) терміном до 24 годин з моменту оформлення Замовлення веде до анулювання Замовлення. У подібних випадках прохання повторити оформлення замовлення. Замовлення, де була обрана форма оплати Online – карткою, приймається в обробку за фактом успішного платежу. Розмір комісії, у разі її присутності, - відповідно до тарифів Вашого банку. Курси валют банку, що впливають на суми платіжу після подвійної конвертації - відповідно до курсів Вашого банку. Перед фіналізацією транзакції в налаштуваннях банківської картки перевірте, чи дозволено у вас проведення платежів в інтернеті та чи активована у вас подвійна конвертація.
Є кілька причин відмови у проведенні трансакції українською карткою/банком. Перевір у налаштуваннях банківської картки чи:
1. Маєш ввімкнений дозвіл на проведення платежів в інтернеті;
2. Маєш встановлений відповідній ліміт на онлайн-покупки (в залежності від банку);
3. Маєш ввімкнений дозвіл на подвійну конвертацію;
4. Твоя банківська картка часом не була видана російськими банками Sberbank, VTB, Gazprombank, Alfa Bank, Promsvyzbank, Otkritie bank, Russian Agricultural Bank, Novikombank, Bank Rossiya, Sovcombank, VEB Bank for development, Bank of Russia, Russian Direct Investment fund. Вищезгадані банки не обслуговуються європейським сертифікованим оператором інтернет-трансакцій PayU.
Щоб ознайомитися з інформацією про причини подвійної конвертації при оплаті дивіться питання, що нижче.
ANSWEAR.COM S.A. є міжнародною компанією, яка обслуговує на сьогодні 11 європейських ринків, серед яких - і український. Компанія ANSWEAR.COM S.A. зареєстрована у м. Кракові, 31-564, вул. Aleja Pokoju 18, Республіка Польща, під контролем окружного суду в м. Кракові, XI Фінансового відділу Національного судового реєстру, KRS № 0000816066. Платіжні онлайн-операції на ANSWEAR.ua обслуговує міжнародний сертифікований оператор інтернет-трансакцій PayU. Онлайн-оплата на сайті www.answear.ua є міжнародною трансакцією. З метою успішного проведення платежу, фінансовими сервісами Visa/Mastercard використовується механізм транскордонного торгового еквайрингу (cross border merchant acquiring), за внутрішнім курсом валют вище згаданих платіжних сервісів, відбувається подвійна конвертація. Іншими словами, валютний перерахунок йде двічі, спершу це робить Visa/Mastercard, потім - український банк, який залишає за собою право, враховуючи валютні коливання, довільно встановлювати курс. Окрім того, в залежності від банку, можлива додаткова комісія за вище описану операцію. Наголошуємо, магазин ANSWEAR.ua не стягує жодних комісій чи зайвих коштів через подвійну конвертацію.
Якщо ви обрали товар, вартість якого перевищує 150 євро, згідно законодавства України, ви повинні сплатити податок на додану вартість (ПДВ) та митні збори, які розраховуються Державною митницею. Дізнатися більше можна тут
Додаткова плата в розмірі 25 гривень, яка не залежить від розміру замовлення - це операційна вартість обслуговування замовлення в разі вибору післяплати. Щоб її уникнути, радимо скористатися методом онлайн оплати.
ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ
У кожній маркетинговій розсилці від ANSWEAR.ua, в самому низу знаходиться посилання, натиснувши на яке у Вас є можливість відмовитися від підписки.
Адміністратор магазину може заблокувати Ваш акаунт, якщо Правила користування магазином ANSWEAR.ua були порушені. Якщо Ви вважаєте, що Ваш акаунт був заблокований помилково, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook або Direct Instagram.
Спочатку перевірте папку «CПАМ», а також чи правильно було вписано Вашу електронну адресу в Акаунті на ANSWEAR.ua. Якщо наших листів немає в Спам і електронна адреса була вписана Вами коректно, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
З метою видалення акаунта, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram. Також, ви можете нам написати на ел. адресу (e-mail): ok@answear.ua
Часто джерелом проблеми є неправильний пароль або логін. Якщо ви впевнені, що логін – вірний, але у Вас є сумніви щодо паролю, натисніть на «Забули пароль?» і дотримуйтеся вказівок. Якщо, незважаючи на зміну пароля, ви далі не можете увійти в акаунт, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
ТОВАР
Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися опцією «Повідомити про наявність». Якщо товар з'явиться у продажі, ми Вас повідомимо про це.
1. Використовуючи Пошуковик на сайті, у верхньому правому куті.
2. Використовуючи меню категорій (вгорі сайту) і вибираючи ту, яка вас цікавить найбільше.
ВІДПРАВКА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
Вартість доставки – 179 грн. При вартості замовлення 2500 грн. і більше – доставка безкоштовна.
Термін доставки складає 4-7 робочих днів.
Про відправлене замовлення Ви будете проінформовані електронним листом з темою: «Замовлення передано в службу доставки».
З графіком роботи відділень компанії Нова Пошта Ви можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua
Посилки очікують відбору у відділенні Нової пошти протягом 5 днів, після чого повертаються відправнику.
ЗАМОВЛЕННЯ
1. Виберіть товар, який вас цікавить, виберіть розмір і натисніть «Додати в кошик».
2. Кошик знаходиться в правому верхньому куті.
3. Якщо ви вибрали всі бажані товари, в кошику натисніть кнопку «Оплатити».
4. Якщо ви вже зареєстровані, увійдіть в свій акаунт. Якщо ж Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтеся.
5. Заповніть всі необхідні поля і виберіть вид доставки.
6. Виберіть форму оплати.
7. Натисніть кнопку «Замовляю».
Оформити замовлення можуть лише зареєстровані користувачі. Завдяки цьому Ви зможете користуватися привілеями (VIP-знижки, кошти від ANSWEAR Club, промоакції), мати доступ до історії своїх покупок і купувати ще дешевше.
Звісно. Оформляючи замовлення, виберіть опцію «Зазначити іншу адресу доставки».
Відносно будь-яких змін у вже оформленому Вами замовленні, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
Будь ласка, очікуйте на дзвінок від фахівця Центру Обслуговування Клієнтів або зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися тридцятиденним терміном на повернення купленого товару за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.
** Виняток становлять перо-пухові вироби, рукавички, нижня білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці.
Ви можете скасувати замовлення, увійшовши до свого Акаунту клієнта. Скасування замовлення можливе до того часу, поки його виконання не розпочалося, тобто поки Ви не отримаєте електронного листа «Ваше замовлення передане на склад». Якщо поряд із вибраним замовленням є посилання «Скасувати замовлення», скасування можливе. Ця опція доступна лише протягом обмеженого часу, тому, якщо Ви не бачите її у своєму замовленні, вже надто пізно скасовувати його самостійно. У разі сумнівів зверніться до Центру обслуговування клієнтів.
ПОВЕРНЕННЯ ТА РЕКЛАМАЦІЇ
На всі товари, придбані на ANSWEAR.ua поширюється гарантія – 2 роки.
У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини Інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 313 210 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Така можливість відсутня. Повернення перо-пухових виробів, рукавичок, нижньої білизни, панчішно-шкарпеткових виробів, товарів в аерозольній упаковці відсутнє згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р., № 172.
- У разі замовлення, оплаченого онлайн, повернення коштів буде здійснено на рахунок/картку, з якої була здійснена оплата.
- У разі оплати замовлень готівкою при отриманні, повернення коштів буде здійснено на рахунок, вказаний у формі повернення.
Про успішне прийняття складом повернення вас повідомлять електронним листом.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на складі повернень після проходження експертизи товару.
З Правилами повернення товару, будь ласка, ознайомтеся в Розділі «Умови повернення» внизу на вебсайті.
У разі повернення товарів, при покупці яких Вами були оплачені митні збори/податки державі, ці платежі поверненню не підлягають.