Поширені запитання
Виберіть тему і питання, які Вас цікавлять
ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
ПРОМОКОДИ / ANSWEARClub
ОПЛАТА
ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ
ТОВАР
ВІДПРАВКА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
ЗАМОВЛЕННЯ
ПОВЕРНЕННЯ ТА РЕКЛАМАЦІЇ
ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете за номером телефону: 0 (800) 214 234 або в наших соціальних мережах: Messenger Facebook, Direct Instagram або написавши нам на ел. пошту (e-mail): ok@answear.ua
Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете щодня з 08:00 до 20:00 год.
Центр Обслуговування не оформляє замовлення від імені Клієнтів. Єдиний спосіб оформлення замовлення – придбання товару, що вам подобається, самостійно на вебсайті: www.answear.ua
ПРОМОКОДИ / ANSWEARClub
Така можливість відсутня. Будь ласка, оберіть один із способів при оформленні замовлення.
Така можливість відсутня.
Будь ласка, спершу перевірте всі папки, включаючи «Реклама» і/або «СПАМ» в ел. поштовій скриньці. Якщо немає від нас листа з промокодом, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за телефоном: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Будь ласка, спершу перевірте чи коректно Ви вписали промокод. Також, пам'ятайте, що деякі промокоди мають певний термін дії або ж поширюються на обрані товари. Якщо жодна з перерахованих вище причин не відноситься до Вашого випадку, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
ANSWEAR.ua всім Членам клубу ANSWEAR CLUB дарує додаткові кошти, які можуть бути Вами витрачені на оплату Вашого замовлення в майбутньому. Термін дії коштів, подарованих Вам до Дня народження, становить 30 днів.
Реєстрація зобов'язує Вас вказати дату народження, також з метою приєднання Вас до клубу «ANSWEAR Club». Ви маєте право відмовитися від участі і реєстрації, продовживши покупки як «Незареєстрований клієнт». Пам'ятайте, ANSWEAR не передає третім особам дані, вказані Вами при реєстрації. Ваші дані необхідні нам виключно для функціонування ANSWEAR Club.
Щоб скористатися коштами ANSWEAR CLUB, під час придбання товару в «Кошику» відзначте поле «Я ХОЧУ ВИКОРИСТАТИ КОШТИ ANSWEAR CLUB», в результаті чого (у разі наявності коштів на рахунку Члена Клубу) вартість товарів в Кошику буде знижена. Щоб скористатися опцією Answear Club в Розділі «Кошик», користувач повинен попередньо увійти в свій акаунт(обліковий запис). Якщо Ви вибрали товар, який вже уцінений, його ціна може знизитися до 50% від первісної вартості.
Ви не можете використати кошти ANSWEAR Club, якщо:
* Ваші кошти ще неактивні. Засоби активуються автоматично через 30 днів після Вашої покупки, за яку вони були нараховані.
* Ви використали промокод.
* Якщо ціна уціненого товару, який Ви обрали, вже знижена на 50% і більше. Наприклад, якщо початкова ціна товару складала 3000 грн, але потім товар був уцінений до 1500 грн, вартість даного товару не знизиться за допомогою ANSWEAR Club.
Зазвичай, нам достатньо одного дня, щоб повернути ваші кошти ANSWEAR Club після того, як наш склад підтвердить повернення Вашого замовлення.
Ви будете автоматично приєднані до ANSWEAR Club, реєструючись на сайті під час Вашого першого замовлення або ж, прокрутивши сайт донизу, натисніть на чорну смужку з іконкою ANSWEAR Club і зареєструйтеся.
ОПЛАТА
Ви можете оплатити замовлення як готівкою в Пункті Нова Пошта/Кур'єру Meest Express, так і online – за допомогою банківських карт Visa, MasterCard, Maestro або ж електронним гаманцем GooglePay.
Якщо ви обрали товар, вартість якого перевищує 100 євро, згідно законодавства України, ви повинні сплатити податок на додану вартість (ПДВ), який розраховується Державною митницею. Як приклад, зверніть увагу на другий ряд у таблиці. Якщо ви вибрали товар, вартість якого перевищує 150 євро, згідно законодавства України, ви повинні сплатити податок на додану вартість (ПДВ) і митний збір, який розраховується Державною митною службою України в день ввезення посилки на територію країни в гривнях за курсом НБУ за такою формулою: ПДВ = (вартість товару – 100 євро + митний збір (вартість товару – 150 євро) * 10%) * 20%. У день ввезення посилки в Україну Ви отримаєте смс-повідомлення на номер телефону, вказаний Вами при оформленні замовлення, від Державної митної служби України з сумою податку та реквізитами до оплати. Після оплати податку (в банку, терміналі або онлайн) Ваша посилка буде передана Кур'єру Meest на доставку або відправлена у вказане Вами відділення Нова Пошта.
ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ
У кожній маркетинговій розсилці від ANSWEAR.ua, в самому низу знаходиться посилання, натиснувши на яке у Вас є можливість відмовитися від підписки.
Адміністратор магазину може заблокувати Ваш акаунт, якщо Правила користування магазином ANSWEAR.ua були порушені. Якщо Ви вважаєте, що Ваш акаунт був заблокований помилково, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook або Direct Instagram.
Спочатку перевірте папку «CПАМ», а також чи правильно було вписано Вашу електронну адресу в Акаунті на ANSWEAR.ua. Якщо наших листів немає в Спам і електронна адреса була вписана Вами коректно, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
З метою видалення акаунта, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram. Також, ви можете нам написати на ел. адресу (e-mail): ok@answear.ua
Часто джерелом проблеми є неправильний пароль або логін. Якщо ви впевнені, що логін – вірний, але у Вас є сумніви щодо паролю, натисніть на «Забули пароль?» і дотримуйтеся вказівок. Якщо, незважаючи на зміну пароля, ви далі не можете увійти в акаунт, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
ТОВАР
Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися опцією «Повідомити про наявність». Якщо товар з'явиться у продажі, ми Вас повідомимо про це.
1. Використовуючи Пошуковик на сайті, у верхньому правому куті.
2. Використовуючи меню категорій (вгорі сайту) і вибираючи ту, яка вас цікавить найбільше.
ВІДПРАВКА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
Вартість доставки – 59 грн. При вартості замовлення 1000 грн. і більше – доставка безкоштовна.
Ваша посилка буде доставлена протягом 150 годин з моменту відправки замовлення в Україну зі складу в Польщі. Замовлення, оформлені з понеділка по п'ятницю ДО ОПІВНОЧІ і підтверджені оператором центру обслуговування клієнтів, зазвичай відправляються на наступний день. Замовлення, оформлені ПІСЛЯ ОПІВНОЧІ, у вихідні та святкові дні, підтверджені оператором центру обслуговування клієнтів, зазвичай відправляються на наступний робочий день.
Про відправлене замовлення Ви будете проінформовані електронним листом з темою: «Замовлення передано в службу доставки».
З понеділка по п'ятницю кур'єрська служба працює з 09:00 до 20:00 год, в суботу доставка можлива з 09:00 до 16:00 год, в неділю та святкові дні доставка не здійснюється. З графіком роботи відділень компанії Нова Пошта Ви можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua
Можливо, але за умови вибору способу доставки «Кур'єр Meest Express». Зверніть увагу, перенести терміни доставки ви можете виключно до 2-х разів. Щоб перенести терміни доставки, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook або Direct Instagram. Також ви можете зв'язатися з Кур'єрською службою Meest Express за номерами телефонів: (067) 432 77 07, (050) 432 77 07 або в чаті на сайті: https://www.meest-express.com.ua/
У разі вибору доставки Кур'єром Meest Express, про плановану дату доставки ви будете проінформовані за допомогою SMS-повідомлення.
ЗАМОВЛЕННЯ
1. Виберіть товар, який вас цікавить, виберіть розмір і натисніть «Додати в кошик».
2. Кошик знаходиться в правому верхньому куті.
3. Якщо ви вибрали всі бажані товари, в кошику натисніть кнопку «Оплатити».
4. Якщо ви вже зареєстровані, увійдіть в свій акаунт. Якщо ж Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтеся. Ви також можете зробити покупку, як «Незареєстрований клієнт».
5. Заповніть всі необхідні поля і виберіть вид доставки.
6. Виберіть форму оплати.
7. Натисніть кнопку «Замовляю».
Ні, Ви можете зробити замовлення, як «Незареєстрований Клієнт». Проте, якщо Ви хочете користуватися привілеями (VIP-знижки, кошти від ANSWEAR Club, промоакції), мати доступ до історії своїх покупок і купувати ще дешевше – ми рекомендуємо Вам зареєструватися на ANSWEAR.ua.
Звісно. Оформляючи замовлення, виберіть опцію «Зазначити іншу адресу доставки».
Відносно будь-яких змін у вже оформленому Вами замовленні, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.
Будь ласка, очікуйте на дзвінок від фахівця Центру Обслуговування Клієнтів або зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися тридцятиденним терміном на повернення купленого товару за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.
** Виняток становлять перо-пухові вироби, рукавички, нижня білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці.
ПОВЕРНЕННЯ ТА РЕКЛАМАЦІЇ
На всі товари, придбані на ANSWEAR.ua поширюється гарантія – 2 роки.
У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини Інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.
Така можливість відсутня. Повернення перо-пухових виробів, рукавичок, нижньої білизни, панчішно-шкарпеткових виробів, товарів в аерозольній упаковці відсутнє згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р., № 172.
Кошти Ви отримаєте на банківську карту, номер якої Ви зазначили в формулярі повернення.
Про успішне прийняття складом повернення вас повідомлять електронним листом.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на складі повернень після проходження експертизи товару (яка орієнтовно займає від 3-х до 5-ти днів).Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на складі повернень після проходження експертизи товару (яка орієнтовно займає від 3-х до 5-ти днів).
З Правилами повернення товару, будь ласка, ознайомтеся в Розділі «Повернення, обмін і рекламація» внизу на вебсайті.
У разі повернення товарів, при покупці яких Вами були оплачені митні збори/податки державі, дані платежі, а саме сума митного податку, поверненню не підлягають.