Поширені запитання

Або виберіть тему та перевірте відповіді нижче

ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ

ЯК Я МОЖУ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ЦЕНТРОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ?

Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете за номером телефону: 0 (800) 214 234 або в наших соціальних мережах: Messenger Facebook, Direct Instagram або написавши нам на ел. пошту (e-mail): ok@answear.ua

В ЯКИЙ ЧАС ДОБИ Я МОЖУ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ЦЕНТРОМ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ?

Зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете щодня з 08:00 до 20:00 год.

ЧИ МОЖЕ СПІВРОБІТНИК ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ЗАМІСТЬ МЕНЕ?

Центр Обслуговування не оформляє замовлення від імені Клієнтів. Єдиний спосіб оформлення замовлення – придбання товару, що вам подобається, самостійно на вебсайті: www.answear.ua

ПРОМОКОДИ / ANSWEARClub

ЧИ МОЖУ Я, ОФОРМЛЯЮЧИ ЗАМОВЛЕННЯ, ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРОМОКОД І КОШТИ ANSWEAR CLUB ОДНОЧАСНО?

Така можливість відсутня. Будь ласка, оберіть один із способів при оформленні замовлення.

ЧИ МОЖУ Я, ОФОРМЛЯЮЧИ ЗАМОВЛЕННЯ, ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЕКІЛЬКА ПРОМОКОДІВ ОДНОЧАСНО?

Така можливість відсутня.

Я НЕ ОТРИМАВ ЗНИЖКУ -15% НА ПЕРШУ ПОКУПКУ. ЩО РОБИТИ?

Будь ласка, спершу перевірте всі папки, включаючи «Реклама» і/або «СПАМ» в ел. поштовій скриньці. Якщо немає від нас листа з промокодом, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за телефоном: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.

ПРОМОКОД НЕ СПРАЦЬОВУЄ. ЩО МОЖЕ БУТИ НЕ ТАК?

Будь ласка, спершу перевірте чи коректно Ви вписали промокод. Також, пам'ятайте, що деякі промокоди мають певний термін дії або ж поширюються на обрані товари. Якщо жодна з перерахованих вище причин не відноситься до Вашого випадку, будь ласка, зв'яжіться з Центром обслуговування Клієнтів за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.

Я ОТРИМАВ(ЛА) ДОДАТКОВІ КОШТИ ВІД ANSWEAR CLUB ДО ДНЯ МОГО НАРОДЖЕННЯ. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?

ANSWEAR.ua всім Членам клубу ANSWEAR CLUB дарує додаткові кошти, які можуть бути Вами витрачені на оплату Вашого замовлення в майбутньому. Термін дії коштів, подарованих Вам до Дня народження, становить 30 днів.

ЧОМУ Я ПОВИНЕН ВКАЗУВАТИ СВОЮ ДАТУ НАРОДЖЕННЯ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ?

Реєстрація зобов'язує Вас вказати дату народження, також з метою приєднання Вас до клубу «ANSWEAR Club». Пам'ятайте, ANSWEAR не передає третім особам дані, вказані Вами при реєстрації. Ваші дані необхідні нам виключно для функціонування ANSWEAR Club.

ЯК СКОРИСТАТИСЯ КОШТАМИ ANSWEAR CLUB?

Щоб скористатися коштами ANSWEAR CLUB, під час придбання товару в «Кошику» відзначте поле «Я ХОЧУ ВИКОРИСТАТИ КОШТИ ANSWEAR CLUB», в результаті чого (у разі наявності коштів на рахунку Члена Клубу) вартість товарів в Кошику буде знижена. Щоб скористатися опцією Answear Club в Розділі «Кошик», користувач повинен попередньо увійти в свій акаунт(обліковий запис). Якщо Ви вибрали товар, який вже уцінений, його ціна може знизитися до 50% від первісної вартості.

ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВИКОРИСТАТИ ВСІ КОШТИ ANSWEAR Club, ЯКІ Я ЗІБРАВ(ЛА)?

Ви не можете використати кошти ANSWEAR Club, якщо:
* Ваші кошти ще неактивні. Засоби активуються автоматично через 30 днів після Вашої покупки, за яку вони були нараховані.
* Ви використали промокод.
* Якщо ціна уціненого товару, який Ви обрали, вже знижена на 50% і більше. Наприклад, якщо початкова ціна товару складала 3000 грн, але потім товар був уцінений до 1500 грн, вартість даного товару не знизиться за допомогою ANSWEAR Club.

Я ПОВЕРНУВ(ЛА) ПРИДБАНИЙ ТОВАР. КОЛИ КОШТИ ANSWEAR Сlub ПОВЕРНУТЬСЯ НА РАХУНОК В МОЄМУ АКАУНТІ?

Зазвичай, нам достатньо одного дня, щоб повернути ваші кошти ANSWEAR Club після того, як наш склад підтвердить повернення Вашого замовлення.

ЯК ПРИЄДНАТИСЯ ДО ANSWEAR CLUB?

Ви будете автоматично приєднані до ANSWEAR Club, реєструючись на сайті під час Вашого першого замовлення або ж, прокрутивши сайт донизу, натисніть на чорну смужку з іконкою ANSWEAR Club і зареєструйтеся.

ОПЛАТА

ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

На сайті www.answear.ua оплатити замовлення можна:

а) готівкою при отриманні Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті, за умови, що обраний метод доставки був - Кур'єр Meest ПОШТА. У зворотному випадку (при виборі методу доставки у відділення Нова Пошта) можливість сплатити Замовлення готівкою відсутня. Також, можливість післяплати відсутня для замовлень, вартість яких перевищує 5500 грн.

б) банківською картою, за допомогою електронної оплати, що реалізовується за допомогою платформи PayU в момент оформлення Замовлення. У разі вибору клієнтом даної форми оплати, її відсутність на рахунку АТ ANSWEAR.COM або суб'єкта, що бере участь в транзакції (сервіс PayU) терміном до 24 годин з моменту оформлення Замовлення веде до анулювання Замовлення. У подібних випадках прохання повторити оформлення замовлення. Замовлення, де була обрана форма оплати Online – карткою, приймається в обробку за фактом успішного платежу. Розмір комісії, у разі її присутності, - відповідно до тарифів Вашого банку. Курси валют банку, що впливають на суми платіжу після подвійної конвертації - відповідно до курсів Вашого банку. Перед фіналізацією транзакції в налаштуваннях банківської картки перевірте, чи дозволено у вас проведення платежів в інтернеті та чи активована у вас подвійна конвертація.

ТРАНСАКЦІЯ БУЛА ВІДХИЛЕНА МОЄЮ КАРТКОЮ/БАНКОМ. ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ?

Є кілька причин відмови у проведенні трансакції українською карткою/банком. Перевір у налаштуваннях банківської картки чи:


1. Маєш ввімкнений дозвіл на проведення платежів в інтернеті;
2. Маєш встановлений відповідній ліміт на онлайн-покупки (в залежності від банку);
3. Маєш ввімкнений дозвіл на подвійну конвертацію;
4. Твоя банківська картка часом не була видана російськими банками Sberbank, VTB, Gazprombank, Alfa Bank, Promsvyzbank, Otkritie bank, Russian Agricultural Bank, Novikombank, Bank Rossiya, Sovcombank, VEB Bank for development, Bank of Russia, Russian Direct Investment fund. Вищезгадані банки не обслуговуються європейським сертифікованим оператором інтернет-трансакцій PayU.

Щоб ознайомитися з інформацією про причини подвійної конвертації при оплаті дивіться питання, що нижче.

ЩО ТАКЕ ПОДВІЙНА КОНВЕРТАЦІЯ ТА ЧОМУ ВОНА ВІДБУВАЄТЬСЯ?

ANSWEAR.COM S.A. є міжнародною компанією, яка обслуговує на сьогодні 11 європейських ринків, серед яких - і український. Компанія ANSWEAR.COM S.A. зареєстрована у м. Кракові, 31-564, вул. Aleja Pokoju 18, Республіка Польща, під контролем окружного суду в м. Кракові, XI Фінансового відділу Національного судового реєстру, KRS № 0000816066. Платіжні онлайн-операції на ANSWEAR.ua обслуговує міжнародний сертифікований оператор інтернет-трансакцій PayU. Онлайн-оплата на сайті www.answear.ua є міжнародною трансакцією. З метою успішного проведення платежу, фінансовими сервісами Visa/Mastercard використовується механізм транскордонного торгового еквайрингу (cross border merchant acquiring), за внутрішнім курсом валют вище згаданих платіжних сервісів, відбувається подвійна конвертація. Іншими словами, валютний перерахунок йде двічі, спершу це робить Visa/Mastercard, потім - український банк, який залишає за собою право, враховуючи валютні коливання, довільно встановлювати курс. Окрім того, в залежності від банку, можлива додаткова комісія за вище описану операцію. Наголошуємо, магазин ANSWEAR.ua не стягує жодних комісій чи зайвих коштів через подвійну конвертацію.

ЩО МЕНІ ВАРТО ЗНАТИ, КУПУЮЧИ ТОВАР ДОРОЖЧЕ 150 ЄВРО?

Якщо ви обрали товар, вартість якого перевищує 150 євро, згідно законодавства України, ви повинні сплатити податок на додану вартість (ПДВ) та митні збори, які розраховуються Державною митницею. Дізнатися більше можна тут

ПРИ ВИБОРІ ПІСЛЯПЛАТИ МЕНІ НАЛІЧУЄТЬСЯ ДОДАТКОВА ОПЛАТА. ЩО ЦЕ ЗНАЧИТЬ?

Додаткова плата в розмірі 25 гривень, яка не залежить від розміру замовлення - це операційна вартість обслуговування замовлення в разі вибору післяплати. Щоб її уникнути, радимо скористатися методом онлайн оплати.

ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ

ЯК ВІДПИСАТИСЯ ВІД РОЗСИЛКИ?

У кожній маркетинговій розсилці від ANSWEAR.ua, в самому низу знаходиться посилання, натиснувши на яке у Вас є можливість відмовитися від підписки.

ЧИ МОЖЕ БУТИ ЗАБЛОКОВАНИЙ МІЙ АКАУНТ?

Адміністратор магазину може заблокувати Ваш акаунт, якщо Правила користування магазином ANSWEAR.ua були порушені. Якщо Ви вважаєте, що Ваш акаунт був заблокований помилково, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook або Direct Instagram.

МЕНІ НЕ ДОХОДЯТЬ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ ВІД ANSWEAR.ua. ЩО РОБИТИ?

Спочатку перевірте папку «CПАМ», а також чи правильно було вписано Вашу електронну адресу в Акаунті на ANSWEAR.ua. Якщо наших листів немає в Спам і електронна адреса була вписана Вами коректно, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.

Я ХОЧУ ВИДАЛИТИ СВІЙ АКАУНТ. ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?

З метою видалення акаунта, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram. Також, ви можете нам написати на ел. адресу (e-mail): ok@answear.ua

НЕ МОЖУ УВІЙТИ В АКАУНТ. ЩО РОБИТИ?

Часто джерелом проблеми є неправильний пароль або логін. Якщо ви впевнені, що логін – вірний, але у Вас є сумніви щодо паролю, натисніть на «Забули пароль?» і дотримуйтеся вказівок. Якщо, незважаючи на зміну пароля, ви далі не можете увійти в акаунт, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.

ТОВАР

ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ ТОВАР, КОТРИЙ ВЖЕ ПРОДАНО?

Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися опцією «Повідомити про наявність». Якщо товар з'явиться у продажі, ми Вас повідомимо про це.

ЯК ЗНАЙТИ БАЖАНИЙ ТОВАР ЯКНАЙШВИДШЕ?

1. Використовуючи Пошуковик на сайті, у верхньому правому куті.
2. Використовуючи меню категорій (вгорі сайту) і вибираючи ту, яка вас цікавить найбільше.

ВІДПРАВКА ТА ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ

ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ?

Вартість доставки – 99 грн. При вартості замовлення 1800 грн. і більше – доставка безкоштовна.

ЯКІ ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ?

Термін доставки складає 4-7 робочих днів.

ЗВІДКИ МЕНІ ЗНАТИ ЧИ ВІДПРАВЛЕНО МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Про відправлене замовлення Ви будете проінформовані електронним листом з темою: «Замовлення передано в службу доставки».

МОЖУ Я ОТРИМАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ В ВИХІДНІ?

З графіком роботи відділень компанії Нова Пошта Ви можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua 

ЯК ДОВГО ЧЕКАТИМЕ НА МЕНЕ ПОСИЛКА У ПОШТОВОМУ ВІДДІЛЕННІ?

Посилки очікують відбору у відділенні Нової пошти протягом 5 днів, після чого повертаються відправнику.

ЗАМОВЛЕННЯ

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ? ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

1. Виберіть товар, який вас цікавить, виберіть розмір і натисніть «Додати в кошик».
2. Кошик знаходиться в правому верхньому куті.
3. Якщо ви вибрали всі бажані товари, в кошику натисніть кнопку «Оплатити».
4. Якщо ви вже зареєстровані, увійдіть в свій акаунт. Якщо ж Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтеся. 
5. Заповніть всі необхідні поля і виберіть вид доставки.
6. Виберіть форму оплати.
7. Натисніть кнопку «Замовляю».

ЧИ ПОТРІБНО МЕНІ РЕЄСТРУВАТИСЯ, ЩОБ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Оформити замовлення можуть лише зареєстровані користувачі. Завдяки цьому Ви зможете користуватися привілеями (VIP-знижки, кошти від ANSWEAR Club, промоакції), мати доступ до історії своїх покупок і купувати ще дешевше.

ЧИ МОЖУ Я ВИСЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА АДРЕСУ, ВІДМІННУ ВІД ТІЄЇ, ЯКУ Я ЗАЗНАЧИВ(ЛА) ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ?

Звісно. Оформляючи замовлення, виберіть опцію «Зазначити іншу адресу доставки».

ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Відносно будь-яких змін у вже оформленому Вами замовленні, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook, Direct Instagram.

МОЯ ОПЛАТА ОНЛАЙН БУЛА ВІДХИЛЕНА ОПЕРАТОРОМ ОНЛАЙН-ПЛАТЕЖІВ PAYU. ЩО МЕНІ РОБИТИ?

Будь ласка, очікуйте на дзвінок від фахівця Центру Обслуговування Клієнтів або зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.

Я ПЕРЕДУМАЛА. ЯК МЕНІ ВІДМОВИТИСЯ ВІД ВЖЕ ОФОРМЛЕНОГО ЗАМОВЛЕННЯ?

Будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.

ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ КУПЛЕНИЙ ТОВАР?

Така можливість відсутня. При цьому ви можете скористатися тридцятиденним терміном на повернення купленого товару за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.

** Виняток становлять перо-пухові вироби, рукавички, нижня білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці.

ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ОНЛАЙН?

Ви можете скасувати замовлення, увійшовши до свого Акаунту клієнта. Скасування замовлення можливе до того часу, поки його виконання не розпочалося, тобто поки Ви не отримаєте електронного листа «Ваше замовлення передане на склад». Якщо поряд із вибраним замовленням є посилання «Скасувати замовлення», скасування можливе. Ця опція доступна лише протягом обмеженого часу, тому, якщо Ви не бачите її у своєму замовленні, вже надто пізно скасовувати його самостійно. У разі сумнівів зверніться до Центру обслуговування клієнтів.

ПОВЕРНЕННЯ ТА РЕКЛАМАЦІЇ

ЯКИЙ ТЕРМІН ГАРАНТІЇ НА ТОВАРИ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ANSWEAR.ua?

На всі товари, придбані на ANSWEAR.ua поширюється гарантія – 2 роки.

КУПЛЕНИЙ МНОЮ ТОВАР НЕ ВІДПОВІДАЄ ТОМУ, ЯКИЙ БУВ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ НА СВІТЛИНІ/В ОПИСІ. ЩО РОБИТИ?

У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини Інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0 (800) 214 234 або ж в Messenger Facebook чи Direct Instagram.

ЧИ МОЖУ Я ПОВЕРНУТИ НИЖНЮ БІЛИЗНУ?

Така можливість відсутня. Повернення перо-пухових виробів, рукавичок, нижньої білизни, панчішно-шкарпеткових виробів, товарів в аерозольній упаковці відсутнє згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р., № 172.

ЯК Я ОТРИМАЮ СВОЇ КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Кошти Ви отримаєте на банківську карту, номер якої Ви зазначили в формулярі повернення.

ЗВІДКИ МЕНІ ЗНАТИ, ЧИ ОТРИМАНО МОЄ ПОВЕРНЕННЯ?

Про успішне прийняття складом повернення вас повідомлять електронним листом.

ЯК ДОВГО Я БУДУ ОЧІКУВАТИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ?

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на складі повернень після проходження експертизи товару.

ЯК МЕНІ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

З Правилами повернення товару, будь ласка, ознайомтеся в Розділі «Повернення і рекламація» внизу на вебсайті.

ВАРТІСТЬ МОГО ЗАМОВЛЕННЯ ПЕРЕВИЩУВАЛА 150 ЄВРО? ЧИ ПОВЕРНУТЬ МЕНІ ПОДАТОК, СПЛАЧЕНИЙ ЗА ПОСИЛКУ?

У разі повернення товарів, при покупці яких Вами були оплачені митні збори/податки державі, ці платежі поверненню не підлягають.