Прочитаєте за 3 хв 19 Кві 2023

Риболовля у блискітках, весілля у спортивному одязі: Answear заохочує вас розширювати межі наскільки це можливо

Автор: Ярина Швед
Прочитаєш за 3 хв

У несподівані та складні часи варто знаходити справжню радість та драйв від пережитого. У гумористичній, відстороненій і трохи непристойній формі Answear заохочує досліджувати себе і світ, відмовитися від тиску і умовностей, як присутніх у моді, так і тих, що стосуються нашого життя. Бренд дає імпульс до дії – життя починається прямо зараз!

У згоді зі собою чи з трендами?

На перший погляд, реклама Answear наповнена найгарячішими трендами 2023 року. Металізовані тканини переливаються на південноафриканському сонці, а взуття на величезній платформі відстукує в ритм сповненого оптимістичної енергії синглу Kid Cudi. Різноманітність і калейдоскопічна зміна стилізацій – це не тільки презентація хітів сезону, а й привід подискутувати про тренди, власний стиль і можливість бути собою.

“Раніше ми хвилювалися, що робити, а що ні. Сьогодні ми закликаємо експериментувати, шукати, тестувати різні форми, залежно від настрою, очікувань чи нагоди. У моді, як і в житті, важливі також задоволення і дистанція. Трохи нестандартного підходу нам не завадить”, – каже Катажина Качмарчик, менеджерка з офлайн-маркетингу ANSWEAR на ринках Центрально-східної Європи та Польщі та відповідальна за реалізацію проєкту.

Ніяких кліше, ніякого тиску

Умовності не повинні нас обмежувати. Що, якщо ви порушите деякі правила і наважитеся одягнути білий світшот замість весільної сукні? Або модний костюм на риболовлю? Такі сцени з’являються в ролику Answear, який розповідає не стільки про роль дрес коду та формальності в одязі, скільки про відчуття пристосування до суспільних очікувань. Очевидні ситуації вимагають неочевидного підходу і створення їх заново – по-своєму. Бренд закликає робити це з повагою і шанобливим ставленням до різноманіття, яке панує як у трендах, так і серед людей. Хтось хоче йти повністю проти течії, хтось не обов’язково хоче перетинати межу, а лише вміло її пересувати.

Розумний бунтар 

Герої ролика Answear одружуються на власних умовах, влаштовують блискуче побачення на SUP, незважаючи на елегантне вбрання, бігають серед гусей з посмішкою на обличчі. Вони доводять, що не обов’язково повністю змінювати себе і своє оточення, щоб бути кращою людиною. Нічого не варто сприймати надто серйозно – ні одяг, ні життя, ні себе. Ніякої грубої сили – тиск не є добрим орієнтиром.

“Кожен з нас творить життя по-своєму. Кожного надихає щось своє, а життєве натхнення можна знайти будь-де. У Answer ми нічого не нав’язуємо. Ми показуємо різні точки зору і можливості, заохочуємо поглянути на себе і світ з дещо іншої перспективи, сповненої гумору і дистанції”, -додає Войцех Томашевський, директор з маркетингу та e-commerce міжнародної компанії ANSWEAR та відповідальний за реалізацію проєкту.

Невимушеність – це ключове слово. Завдяки їй ми отримуємо простір для експериментів, веселощів та гарного настрою. Саме невимушеність дозволяє нам залишатися собою навіть у кризові моменти, коли весь світ об’єднується проти нас і тисне на нас. Нарешті, невимушеність дозволяє поважати власний вибір і вибір інших людей, утримуватися від зайвої критики та оцінок. Природньо і невимушено – саме так ми можемо сприймати місце “ANSWEAR”.

Чи не варто нам також перейняти таке ставлення до життя?

 

 

Читайте інші статті