
Активне літо, повний захист від сонця! Доповніть свій лук окулярами-новинками від відомих брендів!
Chloé
Історія цього бренду починається 1952 року. Будинок моди, заснований Габі Агіон, пропонував продукцію Ready-To-Wear, яка була новинкою в ще трохи закам’янілому світі високої моди. Не дивно, що бренд швидко став популярним серед молодих жінок, які прагнуть досягти успіху в мінливому світі. Гламур з одного боку та крутість з іншого – романтичні дизайни французького дому моди носили Грейс Келлі, Бріджит Бардо та Джекі Кеннеді. ДНК Chloé залишається незмінним протягом кількох десятиліть, і характерний «дівчачий» дизайн бренду чітко простежується в моделях окулярів. Від тонких форм до сміливих, великих ліній, кожна оправа є прикладом точного дизайну та майстерності бренду. Світле покриття та вишукані текстури доповнюються яскравими градієнтними відтінками, що робить усе жіночним, з одного боку, та сміливим, з іншого.

Balenciaga
Оригінальні ідеї панують тут із самого початку! Balenciaga — будинок моди класу люкс, заснований 1919 року Крістобалем Баленсіагою в Іспанії. Його засновник сміливо ламає канони і безкомпромісно встановлює нові межі у світі моди. Сьогодні цю традицію продовжує креативний директор бренду Демна Гвасалія. Balenciaga в його інтерпритації є бажаним, культовим і експресивним брендом, в якому футуризм змішується з ретро мотивами, асоціюється з архівними проєктами Крістобаля. Його обожнюють зірки світового рівня, зокрема Кім Кардашьян, Ніколь Кідман, Дуа Ліпа та Белла Хадід. Окуляри з характерним логотипом модного дому припадуть до смаку індивідуалістам, які люблять виділятися – справді, ці футуристичні форми не можливо ігнорувати!

Bottega Veneta
Улюблений бренд міленіалів та покоління Z, бренд був заснований в Італії та спочатку зосереджувався виключно на виробництві шкіряних виробів. Хоч він існує з 1966 року, своєю нинішньою популярністю він зобов’язаний колишньому креативному директору Деніелу Лі, який переосмислив класику та пробудив гіганта, як називав його бренд. Пухова сумка трав’янисто-зеленого кольору, сумочка Cassette з косою та короткі чоботи на масивній підошві – лише деякі з хітів, які бренд випустив в останні сезони. Напевно, у вас хороші асоціації з цими продуктами – вони з’являлися в кожній редакційній статті про моду та в стилях світових впливових людей. Як щодо окулярів з логотипом одного з найпопулярніших будинків моди сьогодні?
Gucci
Цей італійський дім моди унікальний і сповнений барвистих дизайнів, а також його історія, повна перипетій. Хоча сьогодні Gucci більше не в руках відомої родини Gucci, він користується репутацією та захоплює тисячі жінок своїм чудовим стилем. Під керівництвом Алессандро Мікеле Gucci є еклектичним, ексцентричним і транскордонним. Історія тут змішуються з фантастикою, мрія перетворюється на реальність, а сучасні комікси стають таким же хорошим джерелом натхнення, як і живопис з великої літери. Вікторіанський стиль, рок-н-рольні меседжі, бабусині плетіння, казкові тварини, класика з архіву бренду – у цьому міксі розкішних візерунків і кольорів весь шарм!
