Прочитаєте за 3 хв 18 Кві 2024

IRO Paris: інтригуюча мода з Парижа та Нью-Йорка

Автор: Ярина Швед
Прочитаєш за 3 хв

Любите безтурботний паризький стиль? Вас вражає нью-йоркський вуличний одяг? Вам не потрібно шукати ідеальний баланс, щоб поєднати ці два модні світи. Ви знайдете його в колекціях IRO Paris, бренду, народженого в Парижі і натхненного американською рок-сценою 70-х і 80-х років. Відкрийте для себе унікальну моду цього французького бренду.

Від музичної індустрії до світу моди

IRO Paris – французький бренд, створений братами і колишніми музичними продюсерами Лораном і Аріком Біттонами. Його історія починається в Нью-Йорку, куди Лоран переїжджає на початку 1980-х років, щоб продовжити кар’єру вокаліста та гітариста рок-гурту. Хоча музичний гурт здобув багато шанувальників і був підписаний на BMG у Парижі, він розпався після чотирьох років гастролей. Тоді Лоран об’єднав зусилля зі своїм братом Аріком, щоб зайнятися сімейним бізнесом: модою.

 

Брати Біттон перейняли бренд Somebody від своїх батьків. Спільна робота над розвитком сімейного бренду сформувала досвід і знання Лорана та Аріка в індустрії та дозволила їм заснувати власний бренд. Так у 2005 році був заснований IRO Paris, який представив світу невелику колекцію футболок, джинсів та суконь і завоював серця шанувальниць моди. Відтоді брати Біттон створюють одяг, що поєднує сміливий нью-йоркський стиль з французькою вишуканістю, додаючи свіжий погляд на моду, натхненний їхньою любов’ю до архітектури, музики та дизайну.

– Коли я побачив енергетику Нью-Йорка і тутешню моду, я відчув, що опинився в Парижі. Тож я спробував поєднати ці два елементи в IRO Paris. З Аріком ми хотіли створити крутий жіночий бренд – дуже доступний, свіжий та інтригуючий водночас, – пояснює Лоран в інтерв’ю для The Cut.

Бренд орієнтується на модному дизайні для тих жінок, які не бояться експериментувати зі своїм стилем. IRO Paris надає простір для пошуку оригінального образу і можливість інтерпретувати моду по-своєму. Завдяки своєму унікальному підходу бренд швидко завоював популярність серед покупців у європейських країнах, Азії, США, Канаді та Австралії.

IRO Paris: мода, яка не знає кордонів

Жінка IRO Paris розкішна і непохитна. Хоча вона ніколи не намагається виглядати бездоганно, вона щоразу зачаровує своїм модним вибором. Вона шукає гармонію та симетрію у своїх повсякденних образах, урізноманітнюючи їх тонкими контрастами та особливими кроями.

Вона обирає унікальні фасони суконь з неповторними аксесуарами, з дорогоцінних тканин – від кашеміру до шовку – поєднуючи їх зі шкіряною курткою або байкерським взуттям. Вона впевнена в собі, тому безстрашно обирає різні матеріали, крій і дизайн виробів, бо знає, що буде виглядати феноменально в будь-якому поєднанні.

“Ми створюємо гардероби не для моделей з обкладинок журналів, а для крутих жінок, яких ми зустрічаємо на вулицях щодня”, – читаємо на сайті IRO Paris. Стилі бренду прості за формою, але водночас надзвичайно виразні. Вони засновані на нью-йоркському вінтажному стилі з відтінком року, паризькому романтизмі та радісній японській несамовитості. Мікс стилів підтримує ідеальний баланс між мінімалізмом, вишуканістю та сучасністю IRO Paris.

IRO Paris також вирізняється тим, як він міксує тканини та крої, підбираючи їх відповідно до сезону. “Шкіра з візерунками, облягаючий і вільний крій, літо взимку і зима влітку” – так бренд описує свій погляд на моду. IRO Paris уособлює вільну, безстрашну та активну жінку, яка носить те, що хоче і коли хоче, не переймаючись тим, як оточуючі реагують на її інтерпретацію сучасної моди. Для цього французького бренду мода і розкіш не мають кордонів.

Читайте інші статті