Речі супроводжують нас у важливі моменти. Вони є своєрідним літописом наших почуттів і спогадів. Вони можуть надихнути нас на досягнення і відкриття незвіданого. За речима нас згадують чи ми, завдяки ним, пам’ятаємо себе чи когось, щось…
Та речі з часом стають лише речима, адже найціннішим залишається те, що ми отримали від них. У новій кампанії сезону весна-літо 2024, наше життя ми вдягаємо у те, що цінне.
Із виходом нової іміджевої кампанії, запрошуємо і вас задуматись над життям і важливими моментами в ньому. Ми закликаємо вас: “Життя вдягати у те, що цінне”, бо віримо, що речі мають сенс, вони наповнюють й урізноманітнюють наше повсякденне життя. Деякі з них роблять яскравішими наші будні, інші несуть свято, розкривають нашу індивідуальність, та зі всіма без винятку, ми повязуємо певні пережиті емоції, враження, спогади, які так хочеться зберегти.
Дивіться відео з рекламою кампанії “Життя вдягни у те, що цінне”:
Речі – це наче наше внутрішнє «я» і основа для особливих моментів. Вони можуть зробити нас впевненішими, допомогти прийняти правильне рішення, розслабити нас чи навпаки зібратись. Вони – прикраса, маска, захист, наш внутрішній світ і все одночасно.
– Мода – це наче форма зовнішнього маніфесту, що відображає наші цінності, гумор, дистанцію від самих себе або її відсутність. Вона формує те, ким ми є, або те, якими ми себе хочемо показати. Ми робимо це, одягаючи жакет, футболку, сукню, кросівки чи сережки. Тоді ці “речі” набувають іншого, ще ціннішого значення. Тому що, цінність для нас має не саме взуття, а те, що ми пробігли в ньому марафон, а синя сукня – не просто річ, а спогад про найкрасивіший захід сонця у Барселоні, – говорить Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу компанії Answear.
– У нашій кампанії ми ставимося до речей винятково, преміально, саме так, як вони на те заслуговують. І власне про таке ставлення до нашого асортименту і його сприйняття ми хочемо розповісти клієнтам, – додає Марта Савіцка.
Стелла Консонні – режисер кампанії Answear.ua
“Життя вдягни у те, що цінне” – це не просто слоган, це ідея, яка буде супроводжувати довгострокову комунікацію Answear.ua. За стратегію та концепцію відповідає відома агенція Saatchi&Saatchi. Надихаючий відео- та фотоматеріал був відзнятий у чарівному Лісабоні. Режисером стала Стелла Консонні (Stella Consonni), досвідчена режисерка і світлярка, яка працювала над кампаніями для таких брендів, як Gucci, Burberry та Vogue.
– Стелла ідеально вловила суть того, що ми хочемо передати в новій іміджевій комунікації Answear. – баланс між модою, повсякденним життям і справжніми цінностями. У її роботах можна побачити щиру душевність та увагу до деталей. Зрештою, це стає очевидним, коли бачиш її неймовірні витвори, вони запам’ятовуються”, – зазначає Марта Савіцка.
Зазирніть за лаштунки створення відео:
Бразильська акторка та модель Фатіма Бруненго стала обличчям кампанії “Життя вдягни у те, що цінне”. Образи, в яких вона з’являється на екрані, є відображенням якісного та характерного стилю Answear. Кожен кадр – це маленька розповідь, що складається в цілісну поетичну історію, в якій поєднуються мода і lifestyle.
Premium Fashion Brands
Нова кампанія бренду, побудована довкола ідеї “Життя вдягни у те, що цінне”, є частиною довгострокової комунікації Answear.ua в сегменті преміум-моди. В асортименті ви знайдете ретельно відібрані товари від понад 500 ексклюзивних світових брендів, таких як: Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham або Furla. Кампанія «Життя вдягни у те, що цінне» стартує одночасно у всіх 12 країнах, де працює Answear.
Завдяки новій комунікаційній платформі ми відкриваємо для вас надихаючий світ оригінальних модних образів та дизайнерських колекцій. Ми показуємо, що стиль – це не лише вибір та очікування, але й люди та місця, з якими ми пов’язані і які залишаються для нас дорогими спогадами. У всьому цьому мода стає вираженням цінностей, а шопінг – унікальним досвідом, що приносить нам цілий багатий спектр емоцій та відчуттів.