Чи знаєте Ви, що Guess Jeans назвав культову модель на честь Marilyn Monroe, а своєю назвою завдячує рекламі McDonald’s? Перевірте, які ще секрети приховує відомий бренд!
Guess Jeans – один з найбільш відомих брендів світу, в який закледено чуттєві форми жіночої фігури. Бренд символізуює молодість, пристрасть та мужність, відомий тим, що пропагує сексуальність ікон світу моди, а також чудово поєднує американський та європейський стилі. Це справжня знахідка для любителів логоманії та блиску.
Історія бренда Guess Jeans
Прізвище Marciano слід добре пам’ятати, бо саме з нього все і почалося. Четверо надзвичайно винахідливих братів Marciano, щоб здійснити свою американську мрію, залишили південь Франції та поїхали за Океан. Брати вирішили відкрити свій бізнес у сонячній Каліфорнії. Саме там Guess народився в 1981 році.
Як виникла назва бренду? Важливо роль у виборі назви відіграв білборд McDonalds у Лос-Анджелесі: “GUESS what’s in the new Mac?” І як найдосконалішим гамбургером повиннен бути cheeseburger, так брати Marciano хотіли, щоб їхній бренд асоціювався з кращим, тобто безтурботним життям, яке протікає в розкоші. Натхненні європейською культурою, брати Marciano переосмислили поняття денім, яке до цього часу асоціювалося лише з традиційним американським матеріалом. Одним з їхніх новаторських дизайнів були Marilyn Jean, тобто джинси з приталеним кроєм з трьома блискавками, що стійкі до втрачання форми. Не випадково їх назва осоціюється із жіночим ідеалом, що уособлює Мерилін Монро. Через її образ Guess хоче продемонструвати створення фасонів, що ідеально підійдуть до будь-якого типу фігури та розкриють сексуальну привабливість. Брати Marciano зазнали успіху, коли партія найновіших товарів потрапила на прилавки магазинів універмагу Bloomindale’s. Вже через кілька годин 24 пари джинсів були повністю розпродані. Ось так розпочався успіх Guess.
Кампанії Guess
З початку створення Guess Jeans відрізнявся незвичайними рекламними кампаніями, в яких моделі нагадують спокусливі ікони світу знаменитостей – Brigitte Bardot і Marilyn Monroe. Бренд впевнено пропагував і продовжує пропагувати якості жіночої фігури, демонструючи сміливих, усвідомлюючих свою красу, задоволених жінок. Усі кампанії Guess об’єднані послідовно переданим стилем бренду, де присутній особливий спосіб буття, а не лише сучасні тенденції у світі моди. Більше того, бренд причетний до відкриття найсексуальніших супермоделей, таких як Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Naomi Campbell, Carla Bruni, Alessandra Ambrosio та Adriana Lima.
Імперію Guess створюють амбасадори, які вписуються в характер бренду – Young. Sexy. Adventorous. У 2017 році обличчям колекції стала молода співачка Camila Cabello. У 2018 році до дівчат Guess приєдналася голлівудська зірка Jennifer Lopez.
Колекції Guess
Характер бренду проявляється у його виразних колекціях. З нагоди 40-річчя існування Guess випустив капсульну колекцію American Dream, яка повністю спирається на концепцію створення бренду. Представлені в капсулі моделі відтворюють стилізації 90-х, поєднуючи стиль гранж та гламур.
подивитись колекцію бренду Guess Jeans на ANSWEAR.ua >>
Лінії ексклюзивних аксесуарів доповнили вбрання Guess, чудово відобразили його вишуканість і здатність привертати увагу. Масивний логотип бренду прикрашає сумки, рюкзаки, взуття, годинники та прикраси чи то у вигляді однотонного узору, напису GUESS, чи характерного червоного трикутника із знаком питання всередині. Guess повністю відповідає смаку логоманів.
подивитись колекцію бренду Guess Jeans на ANSWEAR.ua >>
Більше того, бренд зацікавить шанувальників ефекту “bling bling”. Моделі прикрашені всюдисущими додатками, такими як ланцюжки, брелки, заклепки, пайетки, блискітки або шипи.