Прочитаєте за 4 хв 16 Вер 2024

Autumn is red. Червоний – колір осені у новій рекламній кампанії Answear.ua

Автор: Ярина Швед
Прочитаєш за 4 хв

У новій кампанії сезону осінь-зима 2024 інтернет-магазин преміум брендів Answear.ua вирішив поєднати поетичні ноти з винятковою увагою до деталей. Показати моду, яка не лише виражає стиль, а й розповідає історії – ті, що залишаються з нами надовго.

Осінь – це пора року, яка спонукає до роздумів, споглядання, до емоцій та заглиблення у себе. Це також час, коли мода набуває особливого значення – вона стає маніфестом наших внутрішніх життєвих цінностей.

Червоний total look акторки та героїні кампанії Фатіми Бруненго привертає увагу не лише своєю дивовижною естетикою, а й втіленням сміливості. Ця стилізація – уособлення впевненості в собі.

“Червоний – це колір, який має багато відтінків, але в цій кампанії він стає символом сили та незалежності”, – підкреслює Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу Answear.

“Червоний відіграє важливу роль у кампейні – він символізує творчу енергію, пристрасть, жагу до життя, що відповідає стратегічним цілям бренду Answear. У цьому сезоні ми робимо акцент на сильних емоціях і експресивності, які пронизують всю кампанію”, – підкреслює Савіцка і додає, що цієї осені-зими червоний також беззаперечно відіграє помітну роль у трендах, від насичених відтінків бургунді та вишневого, до найрізноманітніших фантазій цього розкішного кольору. Дизайнери без вагань включають його у свої колекції, поєднуючи з класичним кроєм та сучасними деталями.

Мода – носій емоцій, спогадів та цінностей

Зйомки кампанії, які відбувались у мальовничому Лісабоні, захоплюють своєю візуальною поетичністю. Кожен кадр ретельно скомпонований, аби підкреслити красу моментів, які варто зберегти назавжди. Лісабон з його дивовижним освітленням є ідеальним тлом для fashion-історії, близької до життя та емоцій.

За режисуру відповідала Стелла Консонні, відома своєю чуйністю і талантом вловлювати найтонші відчуття і красу повсякденних митей. «Стелла чудово передає цю атмосферу, поєднуючи буденність і розкіш. Вона має надзвичайний дар втілювати емоції в образи – те, що ми бачимо на екрані, це не просто мода, а саме життя», – додає Марта Савіцка.

Слоган кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» точно передає суть того, що хоче донести бренд. Мода є нашим супроводом у найважливіші моменти, вона є фоном для спогадів, які залишаються з нами назавжди. Ми в Answear. віримо, що цінність вбрання полягає не лише в його естетиці, але, безумовно, в емоціях, які воно викликає, і спогадах, які ми з ним пов’язуємо. Саме мода розповідає про важливі моменти і важливих людей в нашому житті – єдиних свідків наших вражень, окрім нас самих.


Premium Fashion Brands

Осінньо-зимовий реліз кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» також віддає належне якості. В асортименті магазину answear.ua ви знайдете відібрані речі від світових брендів преміум-класу, які є символом стилю, що не підвладний часу. Кожна стилізація була створена з думкою про тих, хто сприймає моду як спосіб вираження своїх цінностей та індивідуальності. В рамках кампанії Answear. також створив плейлист пісень, натхненний енергією червоного кольору. Ви можете послухати їх тут:

Крім того, спеціальний випуск нашого блогу присвячений цьому кольору – від його символізму в мистецтві та культурі до знакових модних моментів.

Стратегію кампанії та її створення розробили в Saatchi & Saatchi. Плануванням та закупівлею медіа займався медіа-холдинг Starcom, а виробництвом – Papaya Films Lisboa.

Читайте інші статті