КОРЗИНА (0) Мы Вам доставим все бесплатно! Просто добавьте к заказу товар на сумму от 0 грн.
Доставка:
_TS_ 0,00 zł _TE_
Всего:
0 грн.
Отправить  Ваш список (0)

Введите email-адреса людей, которым Вы хотите отправить свой список желаний.

Как работает список избранных товаров?
  • Максимальная вместительность Избранного - 100 товаров
  • Добавление товара к избранным не означает его бронирование.
  • Список избранных товаров сохраняется автоматически.
  • Распроданные товары помечаются как "недоступны".
  • Для незарегистрированных клиентов список избранных товаров хранится только месяц.
  • Для зарегистрированных Клиентов избранное хранится все время до его ручной очистки.
Уважаемый пользователь, Вы используете старую версию браузера, что может быть причиной неправильной работы некоторых функций. Актуализируйте, пожалуйста, свой браузер, чтобы использовать все преимущества Answear.ua!
Изменить язык
ПРАВИЛА КОНКУРСУ «PROJEKT PACKSHOT»

ПРАВИЛА КОНКУРСУ «PROJEKT PACKSHOT»

1.      Загальні положення

 

1.1.         Дані правила (надалі іменуються: «ПРАВИЛА») визначають умови та принципи, згідно яких проводиться конкурс під назвою «PROJEKT PACKSHOT» (далі: «КОНКУРС»).

1.2.         Організатором Конкурсу є АТ «Wearco» з місцезнаходженням у Кракові за адресою: 31-564 м. Краків, Алея Покою, 18, зареєстроване у Реєстрі Підприємців Державного Судового Реєстру Польщі (KRS), який веде Районний суд для Кракова-Середмістя у Кракові, XI Господарський відділ KRS за номером: 0000816066, REGON: 122515020, NIP: 6793080390, статутний капітал 767.450,00 злотих (далі: «ОРГАНІЗАТОР»).

1.3.         Конкурс проводиться на території України, за винятком тимчасово окупованих територій, визначених чинним законодавством України.

1.4.         Участь у Конкурсі безкоштовна. Учасники та переможці Конкурсу самостійно оплачують всі додаткові витрати, понесені ними у зв’язку з участю в Конкурсі (витрати, пов’язані з доступом в Інтернет, поштові витрати, витрати на телефонний зв’язок, тощо).

1.5.         Конкурс не є лотереєю, азартною грою або послугою у галузі азартних ігор

1.6.         Конкурс проводиться у період з 24.08.2020 р. 12:00 по 19.11.2020 р. 23:59.

1.7.         Інформація про конкурс розміщується на сайті конкурсу за адресою: packshot.answear.ua  (далі: «САЙТ КОНКУРСУ»).

1.8.         Учасником Конкурсу (далі: «УЧАСНИК») можуть бути лише дієздатні фізичні особи:

а)       яким на момент подання заявки на Конкурс виповнилося 18 років,

б)      які проживають на території України,

в)       які відповідають умовам участі у Конкурсі, викладеним у даних Правилах.

1.9.         Організатор створює Конкурсну комісію (далі: «КОМІСІЯ»), котра визначить осіб, які будуть допущені до ІІ етапу Конкурсу, та переможців ІІ етапу Конкурсу. До складу Комісії входять: Олександра Буринська, головний редактор журналу COSMOPOLITAN, Уршула Сулей-Холевва, Арт-Директор ANSWEAR, Ірина Вихітова, інфлюенсер, засновниця онлайн-школи NEWLOOK.SMM

1.10.     Конкурс буде проводитися у два етапи:

а)      Етап I – у період з 24.08.2020 р. 12:00 по 21.09.2020 р. 23:59, полягає у надсиланні Заявок на конкурс, вказаних у п. 2.2 Правил, і має на меті відбір 5-10 осіб, які будуть допущені до участі у II етапі Конкурсу.

б)     Етап II – проводиться у період з 13.10.2020 р. 12:00 по 13.11.2020 р. 23:59, полягає у виконанні конкурсного завдання, описаного в п. 4.2. Правил. 

1.11.     Своєю участю у Конкурсі всі Учасники погоджуються з умовами цих Правил та зобов’язуються їх виконувати.

 

2.      ЗАЯВКИ НА КОНКУРС

2.1.        Умовою участі у Конкурсі, з урахуванням інших положень, передбачених цими Правилами, є:

а)      правильне заповнення заявки на Сайті Конкурсу: надання достовірних персональних даних Учасника: ім’я, прізвище, по-батькові, електронна адреса, поштова адреса, контактний телефон, ознайомлення з Правилами і прийняття положень цих Правил, надання згоди на обробку персональних даних для цілей проведення Конкурсу;

б)   надіслання, у період з 24.08.2020 р. 12:00 по 21.09.2020 р. 23:59, через форму, розміщену на Сайті Конкурсу, щонайменше трьох фотографій, на яких зображено, на вибір Учасника: композиції (пекшот) з продуктами без участі моделі або стилізація одягу на моделі (далі: «Конкурсна робота»), причому:

                                            I.                        у першу чергу Комісія розгляне Конкурсні роботи у форматі пекшот;

                                          II.                        Конкурсні роботи не можуть містити рекламу жодних суб’єктів господарювання, за винятком реклами, що стосується Організатора або пропонованих ним продуктів;

                                        III.                        Конкурсні роботи не можуть містити нецензурну лексику, образливий вміст чи вміст, що суперечить законам моралі або чинному законодавству;

                                        IV.                        Фотографії, що входять до складу Конкурсної роботи не можуть бути взяті з мережі Інтернет або інших загальнодоступних ресурсів;

                                          V.                        Конкурсної роботи повинні бути виключно авторською роботою Учасника та Учасник повинен бути єдиним і належним власником усіх майнових прав інтелектуальної власності та суміжних прав до фотографій з зображеними пекшотами або стилізаціями, які входять до складу Конкурсної роботи. Якщо фотографії з  пекшотом або стилізацією,, що входять до складу Конкурсної роботи, були виконані іншою особою або з використанням зображення іншої особи, яка не є Учасником І етапу, зокрема, професійним фотографом або з використанням зображення іншої особи,   , то Учасник зобов’язаний самостійно отримати усі необхідні письмові дозволи від усіх осіб, чиї зображення та/або інші об’єкти інтелектуальної власності вміщенні у наданих у Конкурсі матеріалах та повинен на вимогу Організатора надати ці дозволи у письмовій формі. .

2.2.               Виконання Учасником умов, зазначених у п. 2.1 вище, вважається формальним поданням заявки на Конкурс (далі: «ЗАЯВКА»). Відправляючи Заявку, Учасник підтверджує, що він ознайомився з Правилами, приймає їх положення і хоче взяти участь у Конкурсі на умовах, визначених Правилами.

2.3.               Учасник може подати кілька Заявок, однак лише одна Заявка може бути допущена до участі у ІІ етапі Конкурсу. 

2.4.               Відправляючи Заявку, Учасник заявляє, що:

а)      він має усі майнові авторські права на Конкурсну роботу, має право подавати Конкурсну роботу на Конкурс і надати Організатору згоди та ліцензії на використання Конкурсних робіт на потреби Конкурсу,  а також має право передати Організатору майнові авторські права на умовах та в обсязі, визначених Правилами;

б)     він отримав згоду (дозволи) усіх і кожної з осіб, які були зображені у Конкурсній роботі, на використання їх зображень в обсязі, визначеному цими Правилами;

в)      Подання заявки не порушує жодних прав третіх осіб, у тому числі авторських прав , у зв’язку з чим жодні треті особи не будуть пред’являти претензій Організатору у зв’язку з використанням Організатором Конкурсних робіт у спосіб, визначений цими Правилами.

2.5.               У випадку, якщо будь-який суб’єкт господарювання пред’явить Організатору претензії у зв’язку із використанням ним зображення, або претензії щодо порушення авторських прав у зв’язку з використанням Організатором Конкурсних робіт в обсязі, визначеному цими Правилами, Учасник зобов’язується вжити всіх заходів щодо звільнення Організатора від відповідальності, а також задовольнити всі претензії, а в разі задоволення претензій Організатором або стягнення коштів з Організатора – повернути Організатору всі здійснені ним платежі та покрити всі збитки, пов’язані з цим.

2.6.               Учасник надає згоду на те, що Конкурсні роботи будуть розміщені Організатором на Сайті Конкурсу протягом періоду проведення Конкурсу та після його завершення для цілей архівації, при цьому Організатор залишає за собою право розміщувати на Сайті конкурсу лише вибрані Конкурсні роботи або не розміщувати Конкурсні роботи на Сайті Конкурсу.

 

3.       Умови допуску до участі у ІІ етапі конкурсу

3.1.               До 27.09.2020 р. 23:59 Комісія оцінить Конкурсні роботи, подані на І етапі Конкурсу, і відбере від 5 до 10 найкращих, на думку Комісії, Конкурсних робіт. Автори вибраних Комісією Конкурсних робіт будуть допущені до участі у ІІ етапі Конкурсу (від 5 до 10 Учасників).

3.2.               При оцінці Конкурсних робіт Комісія враховує:

·         креативність та винахідливість при створенні пекшота/стилізації,

·         естетику пекшота/стилізації,

·         знання сучасних тенденцій,

·         різноманітність пекшота/стилізації.

3.3.               Після обговорень Комісії Організатор повідомить вибраних Учасників про відбір до ІІ етапу Конкурсу, надіславши електронне повідомлення на адресу, вказану Учасником у Заявці.

3.4.               Протягом трьох днів з моменту отримання повідомлення, вказаного в п. 3.3., Учасник, який був відібраний до участі у ІІ етапі Конкурсу, зобов’язаний підтвердити електронною поштою бажання брати участь у ІІ етапі Конкурсу.

3.5.               Якщо протягом строку, вказаного у п. 3.4, Організатор не отримає від відібраного до участі у ІІ етапі Конкурсу Учасника електронного листа з підтвердженням його бажання взяти участь у ІІ етапі Конкурсу, ця особа втрачає право на участь у ІІ етапі Конкурсу. У такому випадку Організатор має право зв’язатися з наступним Учасником із резервного списку, який матиме право брати участь у ІІ етапі Конкурсу. 

 

4.      ПОРЯДОК проведення ІІ етапу Конкурсу

4.1.               Перед початком ІІ етапу Конкурсу Учасникам ІІ етапу будуть надіслані набори з трьох продуктів – ювелірні вироби марки Swarovski (далі: «ПРОДУКТИ»), необхідні для виконання конкурсного завдання, описаного у п. 4.2.

4.2.               Завдання Учасника ІІ етапу Конкурсу – виконання у період з 13.10.2020 р. по 13.11.2020 р. конкурсного завдання, яке полягає у:

а)      створенні щонайменше трьох різних композицій (далі: «Композиції»), використовуючи Продукти, причому:

                                                              I.      у Композиціях повинні бути представлені всі надіслані Учаснику Продукти;

                                                            II.      кожен Продукт повинен бути представлений щонайменше в одній Композиції;

                                                          III.      кожна Композиція може представляти один або кілька Продуктів;

                                                          IV.      в Композиціях не можуть використовуватися інші предмети одягу, взуття чи аксесуари з чітким логотипом на продукті;

                                                            V.      Продукти можуть бути представлені у Композиціях будь-яким способом, зокрема: підвішені у повітрі чи розміщені на іншому предметі, плоскій поверхні, людині чи тварині.

б)     відправленні Організатору щонайменше трьох фотографій, на яких представлено мінімум три різні Композиції (далі: «ФОТОГРАФІЇ КОМПОЗИЦІЇ»), причому:

                                                              I.      Фотографії Композиції можуть бути виконані особою, яка не є Учасником ІІ етапу, тобто Учасник може скористатися допомогою фотографа для створення композиції, однак стилістом, який складає Композицію, та її автором (ідея, вибір аксесуарів, комбінація Продуктів), повинен бути Учасник ІІ етапу;

                                                            II.      Фотографії Композиції повинні надсилатися у форматі JPG та мати високу якість – мін. 300 dpi;

                                                          III.      Фотографії Композиції повинні бути надіслані через систему, дані до якої надсилатимуться кожному Учаснику ІІ етапу на електронну пошту.

4.3.               Відправляючи Фотографії Композиції Організатору, Учасник заявляє, що:

а)      він є автором та ініціатором Композиції, має на неї всі майнові авторські права та суміжні права, ці права жодним чином не обмежені та не обтяжені правами третіх осіб;

б)     він отримав згоду осіб, які були зображені на Фотографіях Композиції, на використання їх зображень в обсязі, визначеному цими Правилами;

в)      він має майнові авторські права на Фотографії Композиції та уповноважений здійснювати особисті авторські права на Фотографії Композиції в обсязі, необхідному для: подання Фотографій Композиції на Конкурс, передачі Організатору майнових авторських прав на Фотографії Композиції на умовах, викладених у Правилах, надання дозволу Організаторові здійснювати особисті авторські права на Фотографії Композиції та надання Організаторові всіх необхідних згод і ліцензій на використання Композиції і Фотографій Композицій на потреби Конкурсу на умовах, викладених у Правилах;

г)       подання Фотографій Композиції та Композицій на Конкурс не порушує жодних прав третіх осіб, у зв’язку з чим жодні треті особи не  будуть пред’являти претензій Організатору у зв’язку з використанням Організатором Фотографій Композиції та Композицій на умовах, викладених у цих Правилах.

4.4.               У випадку, якщо будь-який суб’єкт господарювання пред’явить Організатору претензії у зв’язку із використанням ним зображення, або претензії щодо порушення авторських прав у зв’язку з використанням Організатором Фотографій Композиції або Композицій в обсязі, визначеному цими Правилами, Учасник зобов’язується вжити всіх заходів щодо звільнення Організатора від відповідальності, а також задовольнити всі претензії, а в разі задоволення претензій Організатором або стягнення коштів з Організатора – повернути Організатору всі здійснені ним платежі та покрити всі збитки, пов’язані з цим.

4.5.               Учасник, який відмовиться від участі у ІІ етапі Конкурсу або не виконає Конкурсного завдання повністю або частково протягом строку, вказаного в ч. 2, буде зобов’язаний негайно, не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту відмови від участі у ІІ етапі Конкурсу або з моменту закінчення строку, передбаченого на виконання Конкурсного завдання, за власний рахунок надіслати Продукти Організатору на адресу на території України, вказану Організатором.   

 

5.      ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ ТА ПРИЗИ

5.1.               Після закінчення ІІ етапу Конкурсу Комісія оцінить надіслані Композиції і вибере трьох переможців Конкурсу – авторів найцікавіших Композицій, та присудить їм 1, 2 та 3 місце.

5.2.               При оцінці Композицій Комісія враховує:

а)       креативність та винахідливість при створенні Композиції;

б)      естетику Композиції;

в)       різноманітність Композиції;

г)        знання сучасних тенденцій.

5.3.               Список переможців Конкурсу (ім’я, прізвище) буде опублікований на Сайті конкурсу до 19.11.2020 р. 23:59 разом із Фотографіями Композицій-переможців.

5.4.               У Конкурсі передбачені такі призи (далі: «Призи»):

а)       головний Приз за І місце:

планшет Apple iPad 10.2 2019 wi-fi 128 Gb вартістю 15 000 грн, ваучер на покупки в інтернет-магазині ANSWEAR.ua номіналом 10 000 грн

б)      призи за ІІ і ІІІ місце – __ваучери на покупки в інтернет-магазині ANSWEAR.ua номіналом 10 000 грн

в)       гарантовані Призи для всіх учасників ІІ етапу Конкурсу – набори Продуктів марки Swarovski вартістю 9800 UAH брутто, з урахуванням п. 5.5.

5.5.               Організатор не нараховує та не виплачує грошових еквівалентів Призів. Призи обміну чи поверненню не підлягають. 

5.6.               Умовою присудження учаснику ІІ етапу гарантованого Призу є виконання ним у повному обсязі конкурсного завдання, вказаного в п. 4.2. Гарантований Приз не присуджується у випадку, передбаченому п. 4.5.

5.7.               Учасники, які набудуть право на будь-який з Призів, називатимуться далі: «ЛАУРЕАТАМИ».

5.8.               Якщо виявиться, що Лауреатом Конкурсу є особа, яка не відповідає умовам, викладеним у Правилах, така особа втрачає право на отримання Призу.

5.9.               Призи в Конкурсі будуть доставлені Лауреатам поштою або кур’єрською службою за адресою, вказаною Лауреатом, причому Призи будуть надсилатися за рахунок Організатора лише по території України. Якщо Лауреат вказав адресу доставки за межами України, Організатор має право утриматися від передачі Призу до моменту, поки не отримає від Лауреата грошову суму, що становить вартість доставки Призу за межі України.

 

6.      АВТОРСЬКІ ПРАВА і ЗГОДИ НА ВИКОРИСТАННЯ

 

6.1.               Учасник погоджується, що надіслання ним Заявки на участь у Конкурсі, Конкурсної роботи та/або конкурсного завдання означає тим самим надання Організатору згоди на безкоштовне використання (невиключна ліцензія) Конкурсної роботи та  результатів конкурсного завдання (фотографій стилізації, композицій, фотографій композицій), на території всього світу, протягом періоду проведення Конкурсу для цілей Конкурсу та після його завершення для цілей архівації. Організатор набуває право до використання включаючи, але не обмежуючись такими способами: відтворення (в тому числі тиражування), поширення, імпорт, публічний показ, публічне виконання (сповіщення), передача в ефір, повідомлення загалу по кабелю, переклад, переробка. Організатор також може передавати права до користування (субліцензію) третім особам в обсязі і впродовж строків, визначених цим пунктом.

6.2.               Лауреат погоджується, що з моменту отримання ним Призу Організатор набуває від нього , без обов’язку сплати відшкодування у грошовому еквіваленті, а лише в обмін на винагороду, яка входить до вартості отриманого Призу,  на території всього світу та на весь строк охорони прав інтелектуальної власності, виключні майнові авторські права та суміжні права, на використання об’єктів інтелектуального власності, створених за участю Учасників і заявлених у Конкурсі (Композицію та на Фотографії Композиції)   використання:

а)       запис та відтворення – виготовлення копій твору в будь-якій технічно можливій формі та відтворення будь-якою технікою у будь-якій кількості примірників, включаючи, зокрема, цифровий, поліграфічний, репрографічний, магнітний запис,

б)      введення в обіг, продаж, позичка або найм (оренда) тощо примірників Твору, 

в)       використання всіх або окремих елементів фотографій, що представляють Композицію, для створення будь-яких рекламних матеріалів та використання їх у складі рекламних матеріалів, шляхом запису та відтворення їх за допомогою методів, описаних у п. а) вище, а також введення в обіг, продаж, передання в найм (оренду) тощо , позичка та оприлюднення таким чином, щоб кожен мав доступ до них у вибраному ним місці та у вибраний час,

г)        перенесення до пам’яті комп’ютера та будь-якого іншого електронного приладу,

д)      розповсюдження та розміщення в мережі Інтернет, пресі, в радіомовленні чи на телебаченні.

6.3.               Лауреат дозволяє здійснювати залежні авторські права на Композицію та Фотографії Композиції, способами використання, зазначених у п. 6.2. вище, а також дозволяє Організатору надати дозвіл третім особам здійснювати залежні права на твір.

6.4.               Лауреат уповноважує Організатора здійснювати від його імені особисті авторські права на Композицію і Фотографії Композиції та надавати такий дозвіл третій особі.

6.5.               Лауреат зобов’язується не пред’являти жодних претензій до Організатора Конкурсу за використання Організатором надісланих Заявок на Конкурс, Композицій та Фотографій Композицій відповідно до положень цих Правил.

6.6.               Організатор може передавати набуті ним авторські права на Фотографії Композиції та Композиції третім особам і надавати третім особам ліцензії на Фотографії Композиції та Композиції без згоди Лауреата в обсязі, передбаченому цими Правилами, на що Лауреат цим надає згоду.

6.7.               Лауреат приймає до відома, що Фотографії Композиції можуть бути опубліковані, зокрема, на сторінках марки Swarovski у соціальних мережах.

6.8.               Лауреат приймає до відома, що з числа Фотографій Композицій, поданих ним на конкурс, щонайменше одна вибрана Комісією Фотографія Композиції, може бути опублікована в журналі COSMOPOLITAN на сайті cosmo.com.ua. З цією метою, Лауреат надає дозвіл Організатору на безкоштовне використання, публікації його імені, прізвища, зображення/фотографії, інтерв'ю з маркетинговою метою в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв'ю у ЗМІ.

 

 

7.      Персональні дані

iod@wearco.pl або АТ «Wearco», Алея Покою, 18, 31-564 м. Краків [Wearco S.A., Aleja Pokoju 18, 31-564 Kraków].

7.2.               Кожен Учасник підтверджує, що беручи участь у Конкурсі, він тим самим надає свою згоду Організатору на збирання, обробку та безкоштовне використання його персональних даних. Персональні дані Учасників Конкурсу (а саме: ім’я, прізвище, по батькові, номер телефону, поштова адреси, адреса електронної пошти, IP-адреси, а також інші дані, що надаються Лауреатом Конкурсу для отримання Призів) будуть оброблятися з метою проведення Конкурсу, обрання Лауреатів, нагородження Лауреатів та з метою виконання вимог чинного законодавства щодо податкових зобов’язань та бухгалтерського обліку у зв’язку із присудженими призами.

7.3.               Підставою для обробки персональних даних є: законний інтерес адміністратора, який полягає у проведенні Конкурсу, обранні Лауреатів, вирішенні спорів або захисті від претензій, а також виконання юридичних зобов’язань, покладених на Адміністратора щодо виконання податкових зобов’язань та бухгалтерського обліку у зв’язку із присудженням призів.

7.4.               Надання даних не є обов’язковим, однак якщо Учасник не надасть дані, він не зможе брати участь у Конкурсі.

7.5.               Учасники мають право: мати доступ до своїх даних та оновлювати їх, обмежувати обробку, вимагати видалення даних та вносити заперечення проти обробки даних.

7.6.               Дані зберігатимуться протягом періоду проведення Конкурсу і з метою виконання юридичних зобов’язань, включаючи податкові та бухгалтерські  зобов’язання, але не довше ніж протягом 5 років з моменту виконання Адміністратором юридичних зобов’язань, покладених на Адміністратора.

7.7.               Якщо Учасник вважатиме, що обробка його персональних даних суперечить цим Правилам та  Закону про захист персональних даних, він має право подати скаргу Адміністратору на адресу, вказану у п. 7.1., а у наступному порядку до Департаменту у сфері захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

 

8.      Прикінцеві положення:

8.1.               Вся інформація про Конкурс, що міститься в рекламних матеріалах, є лише допоміжною, обсяг прав Учасників та Організатора визначений даними Правилами.

8.2.               Учасник може подати скаргу на спосіб проведення Конкурсу. Скарги будуть розглядатися Організатором протягом 14 днів з моменту отримання скарги.

8.3.               Для того, щоб подати рекламацію чи скаргу на порядок проведення Конкурсу, його правила чи з усіх інших питань, пов’язаних із Конкурсом, потрібно повідомити про це Організатора, надіславши електронний лист на адресу marketing.answear.ua

Подпишитесь на рассылку и получите 300 грн на покупки

Расскажите нам о своих предпочтениях, мы подберем Вам интересные предложения.
Спасибо за подписку на рассылку - мы выслали Вам подтверждение на email.
Какие выгоды для Вас?
  • 300 грн. на первые покупки
  • доступ к уникальным предложениям и скидкам
  • возможность первыми узнавать о распродажах
  • информация о новых товарах в магазине
* скидка 300 грн является одноразовой при покупке на сумму от 1500 грн и распространяется на весь ассортимент сайта интернет-магазина ANSWEAR.ua
Закрыть
Наш Сайт использует cookies-файлы для того, чтобы отличить Вас от других пользователей нашего ресурса. Это позволяет обеспечивать удобный просмотр нашего Сайта, а также даёт возможность улучшать его. Для того чтобы продолжить работу с Сайтом, Вам необходимо принять использование cookies-файлов. Вы можете конфигурировать условия хранения Ваших данных в браузере либо в нашей Политике конфеденциальности, где также Вы можете найти общие сведения обработки Ваших данных.
Закрыть