Повернення і рекламація

ПОВЕРНЕННЯ І РЕКЛАМАЦІЯ

Придбаний в магазині  answear.ua товар ви завжди можете повернути протягом 30 календарних днів з моменту отримання посилки*, за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка (безпосередньо та, в якій ви отримали сам товар – це коробка від взуття чи пакет від одягу, аксесуарів) товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.

*Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, поверненню НЕ підлягають:

  • пухо-пір’яні вироби (згідно із рішенням магазину ANSWEAR.ua, куртки та пальто із пухо-пір’яним наповненням повертати дозволено);
  • рукавиці;
  • тканини;
  • білизна натільна, а саме: труси, бюстгалтери і купальники (чоловічі плавки), боді, сліпи, піжами, нічні сорочки, майки (що трактуються як натільна нижня білизна), кальсони;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці
  • маски
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

ВАЖЛИВО: Відповідно до «Закону України про захист прав споживача», нижня білизна і купальники входять до переліку товарів належної якості і не підлягають обміну або поверненню, за умови, що на них не виявлено браку. В такому випадку скарга розглядається відповідно до наданих фотодоказів.

Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:

1. Акуратно запакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Під оригінальною упаковкою маємо на увазі коробку від взуття, пакет від одягу чи аксесуарів, в якій цей товар було отримано) ВАЖЛИВО! ОРИГІНАЛЬНА УПАКОВКА ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка).

2. Будь ласка, уважно заповніть заяву про повернення товару, яку Ви знайдете разом із отриманим замовленням; а) в таблиці поруч із назвою товару в графі «Кількість» вкажіть кількість товару і код причини повернення; б) заповніть таблицю з Вашими персональними даними і реквізитами для повернення Вам грошових коштів, переконайтесь, що дані, а особливо номер банківської карти, введені коректно; в) поставте особистий підпис.

3. Зверніться в:

    3.1.  Найближче відділення УДППЗ “УКРПОШТА” і відправте товар разом із заповненим бланком і розрахунковим чеком (який Ви отримали разом із товаром) простим поштовим відправленням ( НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ) за адресою: А/С ANSWEAR, ВУЛ. СЛОВАЦЬКОГО 1, ЛЬВІВ, 79000, УКРАЇНА.

Зверніть увагу! Вартість відправлення посилки оплачує Відправник. У разі відправки повернення за допомогою відділень "Укрпошта", ми компенсуємо вартість відправки, якщо Ви вкладете в посилку чек про оплату УДППЗ «Укрпошта».

     3.2. або в будь-яке відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача: я 

  • отримувач > РОСАН (ПОВЕРНЕННЯ);
  • адреса отримувача > М. ЛЬВІВ, НОВА ПОШТА, ВІДДІЛЕННЯ  №3 (ВУЛ. УГОРСЬКА, 22);
  • телефон > +38 (050) 430 1 430.

Увага! У разі відправки повернення через відділення Нова Пошта - вартість відправки не компенсується.

Зверніть увагу! У разі повернення товарів, при купівлі яких вами були оплачені митні збори / податки державі (дивитися Що потрібно знати, купуючи товар, вартістю дорожче 100 євро?), дані платежі, а саме сума митного збору (податку), поверненню не підлягає.

Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення (не плутати із доставкою на поштові відділення) після проходження експертизи товару (яке орієнтовно займає від 3-х до 5-ти робочих днів). Про повне прийняття фахівцями складу вашого повернення, ви будете повідомлені спеціальним листом на електронну адресу, зазначену вами в замовленні, по якому здійснюється повернення.

РЕКЛАМАЦІЯ

У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини нашого інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, Ви маєте право подати скаргу продавцю (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати повернення сплачених грошових коштів.

З усіх питань повернення товарів, Ви завжди можете отримати консультацію фахівців Центру Обслуговування Клієнтів ANSWEAR.ua: в месенджері Facebook Директ (повідомленнях), Instagram або за адресою робочої електронної пошти ok@answear.ua (щодня з 8:00 до 20:00)

форма повернення